اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت مردمی برای دستگیری از نیازمندان در رزمایش کمک‌های مومنانه/ ۱۹۶۰ راس دام به یاد سید الشهدای مقاومت قربانی شد

استفاده از ظرفیت مردمی برای دستگیری از نیازمندان در رزمایش کمک‌های مومنانه/ ۱۹۶۰ راس دام به یاد سید الشهدای مقاومت قربانی شد
محمد زمانی گفت: هم زمان با عید سعید قربان هزار و ۹۶۰ راس دام توسط مردم خیر استان کرمان فراهم شده و به یاد سید الشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قربانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: مرحله دوم کمک های مومنانه همزمان با عید قربان آغاز شده و در سه بازه زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: سازمان بسیج برای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اقدامات گسترده تری نسبت به مرحله اول آن پیش بینی کرده، از این رو گام نخست مرحله اول در ۲ نوبت اجرا می شود.

,

راه اندازی قرارگاه امام حسن (ع) در راستای مدیریت اجرای رزمایش کمک های مومنانه

, راه اندازی قرارگاه امام حسن (ع) در راستای مدیریت اجرای رزمایش کمک های مومنانه , راه اندازی قرارگاه امام حسن (ع) در راستای مدیریت اجرای رزمایش کمک های مومنانه ,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: ۱۰ پیش قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  که در واقع یک قرارگاه خدمات اجتماعی است،  به ریاست فدایی استاندار کرمان راه اندازی شد.

,

زمانی تصریح کرد: با توجه به تجارت گام اول به نظر می رسد ناهماهنگی هایی میان نهادهای مسئول وجود دارد، از این رو تصمیم گرفته شد قرارگاهی برای اجرای رزمایش کمک های مونانه راه اندازی شده و تمامی نهادها با هم افزایی با هم فعالیت کنند.

,

وی ادامه داد: این قرارگاه در سایر شهرستان ها راه اندازی شده و ضمن دریافت کمک های مومنانه مردم و نهادهای مختلف بین نیازمندان واقعی توزیع می شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در ارتباط با شناسایی نیازمندان واقعی گروهی تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند، که پیش از این شناسایی شدند اما گروه دیگر علاوه بر اینکه تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند، از شیوع ویروس کرونا هم به شدت آسیب دیده اند.

,

زمانی بیان کرد: سپاه ثارالله با استفاده از ظرفیت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج نیازمندان واقعی را که تحت پوشش هیچ ارگانی قرار ندارند را شناسایی کرده و امداد رسانی به آن ها را آغاز کرده است.

,

۱۹۶۰ راس دام به یاد سید الشهدای مقاومت در استان کرمان قربانی شد

, ۱۹۶۰ راس دام به یاد سید الشهدای مقاومت در استان کرمان قربانی شد, ۱۹۶۰ راس دام به یاد سید الشهدای مقاومت در استان کرمان قربانی شد,

وی یادآور شد: در این اقدام بیش از ۶۲ هزار نیازمند واقعی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شناسایی شدند، بانک اطلاعاتی آن ها تکمیل شده و در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه حمایت می شوند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در گام نخست مرحله دوم کمک های مومنانه مردم نقش به سزایی در نظر قربانی داشتند، در روز عید قربان هزار و ۹۶۰ راس دام به یاد سردار دلها قربانی شده و گوشت آن ها در بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

,

زمانی تاکید کرد: در اجرای نذر قربانی هیچ نهادی کمک نقدی یا غیر نقدی اهدا نکرد و همه هزار و ۹۶۰ راس دام توسط مردم خیر استان فراهم و ذبح شد.

,

وی افزود: گام دوم مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه از امروز آغاز شده و اقلام اهدایی که به واسطه کمک های مردمی تهیه شده، بین نیازمندان واقعی توزیع می شود.

,

اجرای گام اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با محوریت هدایای مردمی

, اجرای گام اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با محوریت هدایای مردمی, اجرای گام اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با محوریت هدایای مردمی,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این بسته ها شامل ۵ هزار کارت هدیه از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، اقلام ضروری معیشتی، آرد و نان است.

,

زمانی اذعان کرد: توزیع این بسته های معیشتی به مدت ۴ روز در سراسر استان کرمان انجام می شود و پس پایان گام اول، جمع آوری کمک های مومنانه با حمایت ارگان های کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، بهزیستی، بانک های رسالت و انصار انجام می شود.

,

وی تشریح کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه سپاه ثارالله با همکاری مردم خیر استان کرمان ۸۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند مهیا کرده است که در هفته آینده توزیع می شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در محرم سال جاری هیئات مذهبی و مردم برای نذورات خود محدودیت دارند، پیش بینی می شود استقبال باشکوهی از رزمایش کمک مومنانه صورت گیرد.

,

استفاده از ظرفیت مردمی برای دستگیری از نیازمندان در رزمایش کمک های مومنانه

, استفاده از ظرفیت مردمی برای دستگیری از نیازمندان در رزمایش کمک های مومنانه, استفاده از ظرفیت مردمی برای دستگیری از نیازمندان در رزمایش کمک های مومنانه,

زمانی مطرح کرد: علاوه بر موارد گفته شده در سایر اقشار بسیج نیز کمک های مومنانه به شکل های مختلف همچون شیفت ایثار، میز خدمت و توزیع بسته های معیشتی به یاری نیازمندان می شتابند.

,

وی ادامه داد: بسیج مداحان استان در تاریخ ۵ شهریور هم زمان با دهه اول محرم اطعام نیازمندان را انجام می دهد و در بیست و هفتم شهریورماه کمک مومنانه به شکل تهیه بسته های لوازم التحریر انجام می شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که در اجرای رزمایش کمک های مومنانه اهمیت دارد، استفاده از مردم برای مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه