اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

توزیع ۱۸ هزار ۶۳۹ بسته معیشتی در اولین گام از مرحله دوم کمک مومنانه در کرمان

توزیع ۱۸ هزار ۶۳۹ بسته معیشتی در اولین گام از مرحله دوم کمک مومنانه در کرمان
حسین معروفی گفت: با شناسایی های خانواده های آسیب دیده از کرونا، امروز ۱۸ هزار و ۶۳۹ بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهیم کرد که این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بعضا مرغ، آرد و نان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی عصر امروز در مراسم فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان ضمن سلام و درود به امام راحل و شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با فرمان امام خامنه ای در نیمه شعبان با تشکیل قرارگاه های امام حسن مجتبی علیه السلام در سراسر کشور و در استان کرمان آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

فرمانه سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه فاز اول کمک های مؤمنانه در چهار مرحله انجام شد، عنوان کرد: مرحله چهارم این رزمایش خون دهی مردم به منظور ذخیره خون استان کرمان و کشور بود که در رزمایش کمک مؤمنانه جلوه های زیبایی از ایثار، عرفان، ادب و نوعدوستی مردم عزیز کشورمان را مشاهده کردیم.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قوه قضائیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روز عید سعید قربان تصریح کرد: معظم له بر رزمایش کمک مؤمنانه تأکید و بر تداوم این رزمایش فرمان دادند.

,

سردار معروفی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در روز عید سعید قربان این امر را با واژه های مردمی و مشارکت مردم بیان کردند و عنوان کردند که این امر در سراسر دنیا برگزار می شود؛ اما در جمهوری اسلامی ایران متفاوت است و تفاوت آن این است که مردم با انگیزه الهی به سمت این کار می آیند و آنان انفاق را صدقه جاریه می دانند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انفاق ملت ما به یکدیگر با نگاه مؤمنانه و تکریم است و این نگاه ملت بزرگ و نجیب ایران است، اظهار کرد: در مرحله دوم کمک مؤمنانه، قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در کشور، استان و شهرستان ها با کمک رده های حمایتی استانداری، ائمه جمعه، سپاه، بسیج، بانک رسالت، بانک انصار، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره) ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و… تشکیل شد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جمع آوری کمک ها با محوریت ائمه جمعه، جماعات و پایگاه های بسیج انجام شده است و اولین اقدامی که انجام شد، جمع آوری بانک اطلاعات بود چرا که هدف شناسایی خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا بود.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۲ هزار و ۲۷۸ خانوار توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام شناسایی شده اند، ابراز کرد: فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سه بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر، از ابتدای ماه محرم تا عاشورای حسینی و مرحله سوم در سه بازه اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا علیه السلام برگزار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مرحله اول را در دو فاز تعریف کرده ایم که فاز اول از عید قربان تا غدیر و فاز دوم از عید غدیر تا ابتدای ماه محرم است، گفت: در فاز اول به واسطه آنکه امسال اولین سال قربانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، پویشی برای مردم استان به نام هر پایگاه و هر مسجد یک قربانی ایجاد کردیم.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم هزار و ۹۶۰ قربانی در اختیار ما قرار دادند، تصریح کرد: این قربانی را به صورت کاملا بهداشتی در اختیار خانواده های متضرر از ویروس کرونا قرار دادیم.

,

وی افزود: با شناسایی های انجام شده امروز ۱۸ هزار و ۶۳۹ بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهیم کرد که این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بعضا مرغ، آرد و نان است.

,

سردار معروفی اظهار کرد: در این مرحله ۴ هزار و ۵۵۴ کارت هدیه داریم که به مبالغ ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی است و برای عید غدیر توزیع  ۶۴ هزار و ۸۰۰ پرس غذا  بیشتر برای حاشیه استان در نظر گرفته شده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به توزیع ۵ هزار و ۷۵۰ بسته لوازم التحریر بیان کرد: توزیع دو هزار و ۸۴۰ دست البسه و کفش در این فاز از رزمایش مد نظر است و همچنین توزیع ۲۱ هزار و ۷۰۰ ماسک به نیازمندان، ۱۵۲ هزار قرص نان ۱۵۰ تخته پتو و ۷۵ تخته قالی از جمله دیگر برنامه هایی است که اجرایی خواهد شد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه توزیع ۸۴ سری جهیزیه هفته آینده در مرکز استان انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: نزدیک به ۳۳ هزار بسته معیشتی دیگر خواهیم داشت که ده هزار بسته سهم سپاه، ده هزار بسته سهم بنیاد مستضعفان، ده هزار بسته سهم کمیته امداد و سه هزار بسته سهم آستان قدس رضوی است؛ همچنین توزیع ۱۵ تا ۲۰ هزار لوازم التحریر را نیز خواهیم داشت و اهدا ۳ تا ۵ هزار کارت هدیه که سه هزار کار هدیه قطعی است را انجام می دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه