اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

مسئولان با رفع نواقص مدیریتی مردم را از مضیقه نجات دهند

مسئولان با رفع نواقص مدیریتی مردم را از مضیقه نجات دهند
امام جمعه شهرستان فهرج از عدم کنترل بازار ارز، اصلاح در ساختار بودجه کشور، معیوب بودن نظام بانکی و ... به عنوان ضعف های مدیریتی نام برد و گفت: مسئولان باید با رفع نواقص مدیریتی مردم را از مضیقه و سختی نجات دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با برشمردن اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دشمن از تحریم ها اظهار کرد: استکبار علیرغم اتخاذ تحریم های زیاد علیه کشور به اهداف خود نرسیده و شکست خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: دشمن بداند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شخصیت های اول دفاعی به مانند حاج قاسم سلیمانی را در راه پاسداری از اسلام تقدیم کرده و تحریم ها نمیتواند خدشه ای به بدنه نظام و انقلاب وارد کند.

,

امام جمعه شهرستان فهرج  در ادامه از عدم کنترل بازار ارز، اصلاح در ساختار بودجه کشور، معیوب بودن نظام بانکی و ... به عنوان ضعف های مدیریتی نام برد و بیان کرد: مسئولان باید با رفع نواقص مدیریتی مردم را از مضیقه و سختی نجات دهند.

,

ابراهیمی همچنین ارائه راهکار و تلاش برای رفع خشکیدگی محصول خرما در منطقه را از وظایف مسئولان دانست و بر رفع این معضل تاکید کرد.

,

حطیب جمعه فهرج در بخش دیگری از سخنانش به 17 مرداد روز خبرنگار اشاره و با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان فهرج گفت: صداقت در کار و پیگیری مطالبات مردمی از جمله وظایف یک خبرنگار خوب و موفق است.

,

وی با اشاره به دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر توسط سربازان گمنام امام زمان خاطرنشان کرد: قدرت اطلاعاتی کشور از بزرگترین ظرفیت های درون است که سبب شده سربازان گمنام امام زمان در عملیات های پیچیده افراد شاخص را شناسایی، دستگیر و به درون کشور انتقال بدهند.

,

خبرنگاران در صدر استقلال و خدمت به خلق الله هستند

, خبرنگاران در صدر استقلال و خدمت به خلق الله هستند, خبرنگاران در صدر استقلال و خدمت به خلق الله هستند,

حجت الاسلام والمسلمین جعفر ریگانی در خطبه های نماز این هفته شهرستان ریگان با اشاره به فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: روز خبرنگار را خدمت قلم بدستان و خبرنگارانی که در جهت ترویج فرهنگ خدا، قرآن، مکتب امام صادق علیه السلام و تقویت نظام جمهوری اسلامی قلم می‌نهند تبریک عرض میکنم.

,

امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد: خبرنگاران در صدر استقلال و خدمت به خلق الله هستند.

,

وی ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، افزود: متولیان فرهنگی، برنامه های شاد خود را به مناسبت عید غدیر در قالب رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهند.

,

ریگانی اشاره داشت به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و ابزار کرد: تقدیر و تشکر میکنم از سپاه استان و شهرستان ریگان که در این اعیاد و در چندین مرحله در قالب رزمایش کمک مومنانه مردم نیازمند را حمایت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه