اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

غدیر، ادعای افرادی که نگاه سکولار به اسلام دارند را رد می‌کند

غدیر، ادعای افرادی که نگاه سکولار به اسلام دارند را رد می‌کند
امان الله علیمرادی گفت: شایسته است مسلمین از حادثه غدیر، وسیله‌ای برای رشد و هدایت وافی و کامل، پیدا کنند با توجه به‌ اینکه کسی وقوع این حادثه و صدور آن کلمات را از نبی مکرم اسلام منکر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه  حادثه غدیر، عیدالله‌الاکبر و بالاترین اعیاد بشریت، امت اسلامی و ملت ایران است که حادثه ای بسیار مبارک است، گفت: در این حادثه، در زمینه‌ هدایت و حکومت، تکلیف بشر معیّن شده و حاکمیت علم، عدالت، فضیلت و ولایت‌الله تعیین شده و حکومت زر، زور و دغل نفی، شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:  در روز غدیر دشمنان از نابود کردن دین مایوس شدند؛ چرا که برای اداره جامعه‌ اسلامی، نظام امامت مشخص شد.

,

وی بیان کرد: مسئله‌ غدیر از مسائلی است که به امت اسلامی کمک می کند که راه درست حرکت را گم نکنند و تکلیف مسیر عمومی امت را معین کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: شایسته است مسلمین از حادثه غدیر، وسیله‌ای برای رشد و هدایت وافی و کامل، پیدا کنند با توجه به‌ اینکه کسی وقوع این حادثه و صدور آن کلمات را از نبی مکرم اسلام منکر نشده است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: کسانى که اسلام را از مسائل اجتماعى و سیاسى برکنار می دارند و به مسائل شخصى و خصوصى، منحصر می کنند و به اسلام نگاه سکولار دارند؛ بدانند مسئله‌ غدیر، ادعای آنان را نفی می کند و جوابشان را می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه