اخبار داغ

محدودیت‌های ترافیکی در ایام محرم

محدودیت‌های ترافیکی در ایام محرم
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: با توجه به افزایش سفرهای بین‌شهری و تراکم ترافیکی در روزهای ۷ الی ۱۴ آبان، توسط پلیس راه مقررات ویژه‌ای به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به افزایش سفرهای بین‌شهری و تراکم ترافیکی در روزهای ۷ الی ۱۴ آبان، توسط پلیس راه مقررات ویژه‌ای به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که از قرار زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


۱- تردد موتورسیکلت

از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۷ آبان الی ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ آبان و همچنین از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۱ آبان الی ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴ آبان از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین-رشت، تهران- سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

۲-محور کرج چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۹ آبان الی یک بامداد روز شنبه مورخ ۱۰ آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۹ آبان الی یک بامداد روز شنبه مورخ ۱۰ آبان با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ آبان الی دو بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴ آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ آبان الی ۲ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴ آبان با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳-محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از این محور کماکان ممنوع است.

ب-تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، دوشنبه و سه‌شنبه ۷-۸-۹-۱۲-۱۳ و ۱۴ آبان ماه و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ آبان از محور هراز ممنوع است.

۴-محور فیروزکوه

الف- تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختنی فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های جمعه، دوشنبه و سه‌شنبه مورخه‌های ۹-۱۲ و ۱۳ آبان‌ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه‌ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می‌شود مجاز به تردد نیستند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه