اخبار داغ

رئیس هیأت جودو استان همدان:

همدان قطب‌ اصلی جودو کشور/ فعالیت بیش از یک‌ هزار جودوکار در همدان

همدان قطب‌ اصلی جودو کشور/ فعالیت بیش از یک‌ هزار جودوکار در همدان
رئیس هیأت جودو استان همدان گفت: جودو همدان با فعالیت بیش از یک هزار نفر در این رشته یکی از قطب‌های اصلی جودو کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند، جلال نصرپور با بیان اینکه اردوهای تیم ملی پاتوق جودوکاران همدانی است، افزود: جودوکاران همدانی از نظر فنی یک سر و گردن از سایر استان‌ها بالاتر هستند و بانوان همدانی در اکثر اردوهای تیم ملی به صورت مداوم حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی اظهار داشت: در حال حاضر لیلا سیاهپوشی و مریم بربط بانوان جودو کار همدانی در رده سنی نوجوانان در اردوی آمادگی تیم ملی بانوان حضور دارند و محمد مهدی آقا ملائی در بخش آقایان و در رده سنی نوجوانان در اردوی مدعیان تیم ملی حاضر است.

,

رئیس هیأت جودو استان همدان با اشاره به رشد ورزش جودو در همدان افزود: یکی از اصلی ترین و مهم ترین برنامه‌های هیأت جودو در امسال توجه ویژه به امر استعدادیابی و توجه به سنین پایه بوده و نفراتی که از استان همدان در اردوهای تیم ملی حضور دارند از رده سنی نوجوانان هستند که نشان از موفق بودن امر استعدادیابی در هیأت جودو استان دارد.

,

وی عنوان کرد: به طور قطع هیأت جودو استان با سرمایه گذاری که در امر استعدادیابی و پرورش سنین پایه گذاشته همدان آینده‌ای بسیار موفق در این رشته خواهد داشت.

,

نصرپور با بیان اینکه همدان مرکز استعدادیابی غرب کشور است بیان کرد: مسؤولیت برگزاری لیگ منطقه سه نوجوانان را که شامل هفت استان کشور می‌شود نیز بر عهده هیأت جودو استان همدان است که نشان از لیاقت ورزش جودو این استان دارد.

,

وی با اشاره به فعالیت هیأت‌های شهرستانی گفت: شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان‌های فعال استان همدان هستند.

,

رئیس هیأت جودو استان همدان با اشاره به برنامه‌های آینده هیأت جودو استان گفت: یکی از برنامه‌های آینده هیأت توجه روز افزون بر استعدادهای شهرستان‌های استان همدان است تا بتوانیم از کلیه ظرفیت‌های استان در جهت پیشبرد اهداف هیأت جودو استان استفاده کنیم.

,

وی افزود: همچنین در برنامه توسعه این هیأت‌ها در کنار توجه و فعال کردن سایر شهرستان‌ها نیز از اولویت‌های هیأت جودو استان همدان است.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه