اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان:

پلیس همکاری با خبرنگاران را یکی از ارکان هوشمندسازی می داند/تصویب طرح تجهیز خودروهای مردم به جی پی اس

پلیس همکاری با خبرنگاران را یکی از ارکان هوشمندسازی می داند/تصویب طرح تجهیز خودروهای مردم به جی پی اس
سردار ناظری گفت: امروز بستر تجهیز خودروهای مردم به سیستم ردیاب الکترونیکی فراهم شده که آرامش و احساس امنیت آنها را در اینکه خودروشان سرقت نمی شود و یا در صورت سرقت، در کوتاه ترین زمان کشف می شود لذا از مردم درخواست داریم در این زمینه اقدام کنند که این گام بلندی در پیشگیری از معضل سرقت خودرو خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان صبح  امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد:با توجه به پهناوری استان کرمان، در تامین نظم و امنیت ترافیکی در عرصه های مختلف انتظامی، همکاران ما ماموریت های سخت و دشواری را در شرایط نامساعد جوی و مناطق صعب العبور اجرا می کنند که این شباهت ماموریتیِ فعالان عرصه رسانه و عرصه تامین نظم و امنیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مردم  نقش اصلی را در تامین نظم و امنیت دارند

, مردم  نقش اصلی را در تامین نظم و امنیت دارند, مردم  نقش اصلی را در تامین نظم و امنیت دارند,

وی با اشاره به اینکه امروز مردم نقش اصلی را در تامین نظم و امنیت دارند، تصریح کرد: در همه عرصه های انقلاب اسلامی و در چهله اول مردم نقش محوری و اساسی داشتند؛ چه در دوران دفاع مقدس، چه در تحریم های ظالمانه و در مقابله با دشمنی های استکبار و صهیونیست و عمال منطقه ای آنها، مردم نقش محوری داشتند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در اغتشاشاتی که دشمن زمینه را فراهم کرده و فراخوان می داد و در برخی عرصه ها موج سواری می کرد، این مردم بودند که با نهم دی ماه ها حضور یافته و با حضور خود آبی بر آتش برافروخته شده توسط دشمنان این نظام بودند.

,

اگر ارتباط صمیمی بین رسانه ها، مردم و پلیس نبود قطعا در عرصه امنیت دچار مشکل می شدیم

, اگر ارتباط صمیمی بین رسانه ها، مردم و پلیس نبود قطعا در عرصه امنیت دچار مشکل می شدیم, اگر ارتباط صمیمی بین رسانه ها، مردم و پلیس نبود قطعا در عرصه امنیت دچار مشکل می شدیم,

سردار ناظری با بیان اینکه شما خبرنگاران پل ارتباطی پلیس با مردم هستید، افزود: در عرصه نظم و امنیت نیز مردم نقش اصلی دارند  و اگر این ارتباط صمیمی  بین پلیس و مردم توسط شماها بوجود نمی آمد، قطعا امروز در عرصه نظم و امنیت همچون بسیاری از نقاط دنیا دچار مشکل می شدیم.

,

وی ادامه داد:ما امروز امنیت و آرامش کشورمان را مدیون شهدا در عرصه های مختلف هستیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تصریح  کرد: ارتباط امروز پلیس در حوزه اجتماعی با رویکرد جامعه محور ارتباط منطقی حاصل دسترنج شما خبرنگاران است.

,

سردار ناظری خاطرنشان کرد: خبرنگاران علیرغم تلاش رسانه های مزدور و سرویس های خبری علیه نظام جمهوری اسلامی در منطقه ماموریت خود را به خوبی انجام می دهند و اجازه نمی دهند که دشمنان سواستفاده کنند.

,

وی بیان کرد:با اطلاع رسانی به موقع، شفاف و همراه با واقعیت احساس امنیت خدشه دار نمی شود.

,

تلاش شما خبرنگاران همواره توام با صداقت و ارزش های نظام اسلامی بوده است

, تلاش شما خبرنگاران همواره توام با صداقت و ارزش های نظام اسلامی بوده است, تلاش شما خبرنگاران همواره توام با صداقت و ارزش های نظام اسلامی بوده است,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه آگاهسازی جامعه وظیفه خطیر خبرنگاران است، اذعان کرد:  تلاش شما خبرنگاران همواره ارزشمند است که توام با صداقت، متانت و منطق عقلانی منطبق با ارزش های نظام اسلامی بوده است.

,

سردار ناظری به گسترش شبکه های اجتماعی و برخی فعالیت های خلاف قانون در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای مدیریت وضعیت امروز تبدیل پلیس به پلیس هوشمند است.

,

وی عنوان کرد: در سال های گذشته این مسیر کمال را بسیار خوب طی کردیم و خیلی از ماموریت های پلیس امروز با حضور پلیس هوشمند چه در حوزه استفاده از تفکر عقلانی و علم روز پلیس دنیا و بهره برداری از تجهیزات پلیس پیش رو در منطقه و حتی در بین خیلی از کشورهای جهان است.

,

پلیس امروز همکاری با خبرنگاران را یکی از ارکان هوشمندسازی می داند

, پلیس امروز همکاری با خبرنگاران را یکی از ارکان هوشمندسازی می داند, پلیس امروز همکاری با خبرنگاران را یکی از ارکان هوشمندسازی می داند,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه خبرنگاران با ذهن و اندیشه مکتبی و فعال خودشان به عنوان هیئت اندیشه ورز پلیس همکاری و همراهی با پلیس دارند و رسالت خود را فدای هیچ مصلحتی به جز نظام اسلامی و حفظ ارزش ها نمی کنند، اذعان کرد:  هر جا انتقاد سازنده ای از هر سازمان و حتی پلیس بوده، با شفافیت اعلام کردند و پلیس امروز انتقادپذیری و همراهی فکری و همکاری با خبرنگاران را جزو یکی از ارکان هوشمندسازی می داند.

,

کشف 73 تن مواد مخدر توسط رزمندگان نیروی انتظامی در سال گذشته

, کشف 73 تن مواد مخدر توسط رزمندگان نیروی انتظامی در سال گذشته, کشف 73 تن مواد مخدر توسط رزمندگان نیروی انتظامی در سال گذشته,

سردار ناظری تصریح کرد: رزمندگان انتظامی استان کرمان در برخورد با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر بیش از ۱۰۰ درصد افزایش کشفیات و انهدام باندهای قاچاق را در سال جاری نسبت به سال قبل داشته اند و بیش از ۷۳ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

,

وی با اشاره به رشد ۱۷ درصدی انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در استان طی سال جاری گفت: در مقابله با قاچاق کالا که یکی از اولویت های ماموریتی ناجا در سال جهش تولید است بیش از ۹۰ میلیارد تومان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه توسط همرزمان ما در این حوزه بوده که ۸۲ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: برخورد با باندهای کلان قاچاق کالا و بالای ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون تومان ۱۵۶ درصد رشد داشته است.

,

 کاهش 34 درصدی تلفات رانندگی با همکاری رسانه ها در سال جاری

,  کاهش 34 درصدی تلفات رانندگی با همکاری رسانه ها در سال جاری ,  کاهش 34 درصدی تلفات رانندگی با همکاری رسانه ها در سال جاری,

سردار ناظری بیان کرد: در تصادفات رانندگی با همکاری خوب مردم و رانندگان و اطلاع رسانی رسانه ها، بیش از ۳۴ درصد کاهش تلفات رانندگی را در سال جاری در استان داشتیم.

,

وی با اشاره به اینکه انضباط بخشی اجتماعی را در شهرستان های کرمان، سیرجان و رفسنجان اجرا کردیم و در آینده در سایر شهرستان ها اجرا خواهد شد، افزود: بیش از ۸۰ درصد تلفات حوادث رانندگی در محورهای برون شهری رخ می دهد که از رانندگان درخواست داریم نکات ایمنی را رعایت کنند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در حوزه کشف سرقت که مربوط به پلیس است، ۱۰ درصد افزایش داشته ایم و از سوی دیگر در سرقت های خرد بیش از ۶ درصد رشد را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم که دلایل مختلفی دارد.

,

کشف 82 درصد جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا

, کشف 82 درصد جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا, کشف 82 درصد جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا,

سردار ناظری ابراز کرد: بیش از ۱۲ درصد افزایش جرائم در فضای مجازی را در سال جاری در استان داشتیم که پلیس فتا بیش از ۱۸ درصد افزایش کشف جرائم در این حوزه را داشته و نزدیک به ۸۲ درصد از جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا کشف شده است.

,

وی افزود: در زمینه اخبار تشویش کننده در بحث کرونا ۵۴ پرونده توسط همکاران ما در کشور تشکیل شده که ۸ مورد مربوط به استان کرمان بوده است.

,

شناسایی 3700 تارنمای مصادیق مجرمانه و برخورد قانونی با آنها توسط پلیس

, شناسایی 3700 تارنمای مصادیق مجرمانه و برخورد قانونی با آنها توسط پلیس, شناسایی 3700 تارنمای مصادیق مجرمانه و برخورد قانونی با آنها توسط پلیس,

فرمانده انتظامی استان کر مان تاکید کرد: بیش از ۳۷۰۰ تارنمای مصادیق مجرمانه در استان کرمان توسط همکاران ما شناسائی و برخورد قانونی با آنها صورت گرفته است.

,

سردار ناظری ادامه داد: امروز پلیس به دنبال استفاده از ظرفیت های پیشرفته دنیا برای کنترل جرائم است و در حوزه سرقت ها با راه اندازی کمیسیون سرقت به ریاست استاندار اقداماتی را پیش می بریم.

,

تجهیز خودروها به جی پی اس در شورای اداری استان تصویب شد

, تجهیز خودروها به جی پی اس در شورای اداری استان تصویب شد, تجهیز خودروها به جی پی اس در شورای اداری استان تصویب شد,

وی افزود: تجهیز خودروهای مردم به جی پی اس در شورای اداری استان تصویب شد وهمه ادارات و سازمان ها کار را آغاز کرده و تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته شده است.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تخفیف بیمه بدنه خودرو در این زمینه در نظر گرفته شده و با تصویب پیشنهاد استان کرمان در هیئت وزیران در آینده نزدیک، در بیمه شخص ثالث نیز به بیمه گذاران که خودروی خود را مجهز به ردیاب کنند، داده می شود.

,

وی بیان کرد: امروز بستر تجهیز خودروهای مردم به سیستم ردیاب الکترونیکی فراهم شده که آرامش و احساس امنیت آنها را در اینکه خودروشان سرقت نمی شود و یا در صورت سرقت، در کوتاه ترین زمان کشف می شود لذا از مردم درخواست داریم در این زمینه اقدام کنند که این گام بلندی در پیشگیری از معضل سرقت خودرو خواهد بود.

,

11 هزار صندوق در بانک ها جهت  طلاجات امانتی مردم راه اندازی شده است

, 11 هزار صندوق در بانک ها جهت  طلاجات امانتی مردم راه اندازی شده است, 11 هزار صندوق در بانک ها جهت  طلاجات امانتی مردم راه اندازی شده است,

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در زمینه پیشگیری از سرقت منازل نیز با همکاری شورای بانک ها کارهایی را دنبال می کنیم. ضمن اینکه بیش از ۱۱ هزار صندوق در بانک ها راه اندازی شده و مردم می توانند طلاجات و اشیاء قیمتی خود را در صندوق امانت بانک ها بگذارند و سارقین را در ارتکاب عمل مجرمانه ناکام بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه