اخبار داغ

آسمان تهران بارانی می شود

آسمان تهران بارانی می شود
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران در روز آینده بارش باران را تجربه خواهد کرد، گفت: اواسط هفته آینده با نفوذ جریانات سرد شمالی شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، اظهار داشت: به سبب ورود سامانه بارشی جدید اکثر نقاط کشور طی 3 روز آینده بارش باران و برف را تجربه خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بر همین اساس امروز عمده بارندگی‌ها در مناطق غرب، جنوب‌غرب و مناطق جنوبی کشور رخ خواهد داد.

,

وی با اعلام اینکه فردا نیز در غرب و جنوب غرب کشور بارندگی‌ها شدت می‌یابد، گفت: به تدریج کل نیمه شرقی کشور طی روزهای آینده بارش باران را تجربه می‌کنند.

,

گودرزی با اعلام اینکه در اواخر وقت فردا بارندگی‌ها به سمت شرق کشور کشیده می‌شود، ابراز داشت: بر همین اساس در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

,

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: طی روز شنبه هفته پیش‌رو به‌جز مناطق واقع در جنوب شرق کشور سایر نقاط کشور بارندگی را تجربه می‌کنند.

,

وی همچنین درباره شرایط جوی تهران، گفت: تهران امروز بارندگی نخواهد داشت اما در اواخر وقت روز جاری آسمان این کلانشهر با افزایش ابر روبه‌رو می‌شود.

,

گودرزی با اعلام اینکه فردا در تهران شاهد بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود، بیان داشت: بارش برف در ارتفاعات این کلانشهر طی روز آینده دور از انتظار نخواهد بود.

,

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به کاهش دمای هوای تهران در روزهای آینده گفت: شرایط مزبور در ابتدای هفته پیش‌رو نیز در این کلانشهر ادامه می‌یابد.

,

گودرزی در ادامه سخنان خود از ورود موج جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی در اواسط هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نیمه شمالی کشور، شمال‌غرب و سواحل دریای خزر خواهیم بود.

,

وی یادآور شد:‌با ورود سامانه جدید در مناطق مزبور بارندگی‌ها شدت می‌یابد و افرادی که قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارند لازم است با تجهیزات کافی و رعایت ایمنی سفر کنند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه