اخبار داغ

سی سخت سه بار لرزید

سی سخت سه بار لرزید
زمین لرزه ای با شدت ۳.۸ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه و ۹ ثانیه روز چهارشنبه، هفتم آبان ماه شهر سی سخت را لرزاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، زمین لرزه ای با شدت ۳.۸ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه و ۹ ثانیه روز چهارشنبه، هفتم آبان ماه شهر سی سخت را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این زلزله در عمق ۸ کیلومتر و در فاصله 4 کیلومتری سی سخت، کهگیلویه وبویر احمد، 23 کیلومتری کمه، اصفهان و 25 کیلومتری یاسوج، کهگیلویه وبویر احمد رخ داده است. سی سخت همچنین بار دوم با شدت ۲.۳ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۲ و ۲۶ دقیقه و هفت ثانیه چهارشنبه، هفتم آبان ماه نیز لرزید و بار سوم امروز پنجشنبه، هشتم ...

,

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد ، زمین لرزه ای با شدت ۳.۸ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه و ۹ ثانیه روز چهارشنبه، هفتم آبان ماه شهر سی سخت را لرزاند. این زلزله در عمق ۸ کیلومتر و در فاصله 4 کیلومتری سی سخت، کهگیلویه وبویر احمد، 23 کیلومتری کمه، اصفهان و 25 کیلومتری یاسوج، کهگیلویه وبویر احمد رخ داده است. 
سی سخت همچنین بار دوم با شدت ۲.۳ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۲ و ۲۶ دقیقه و هفت ثانیه چهارشنبه، هفتم آبان ماه نیز لرزید و بار سوم امروز پنجشنبه، هشتم آبان ماه ساعت 12 و ۱۷ دقیقه و ۲۲ ثانیه با شدت ۲.۳ درجه در مقیاس ریشتر لرزید. 
به گزارش ایسنا، شهر باشت مرکز شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هفتم آبان ماه ساعت ۲۲ و ۵۶ دقیقه و ۵ ثانیه با شدت ۲ درجه در مقیاس ریشتر لرزید. 
تاکنون از خسارات احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها گزارشی نشده است.

,
,
,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه