اخبار داغ

رسوای های اخلاقی البغدادی

رسوای های اخلاقی البغدادی
-افشاگری ها درباره رسوایی اخلاقی گروه تروریستی داعش ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، منابع اطلاعاتی آمریکا فاش کردند:ابوبکر البغدادی سرکرده داعش از نظر جنسی فرد منحرفی است و سالهاست همجنس بازی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

پایگاه اینترنتی امریکایی اینترسپت متخصص در بررسیهای مطبوعاتی به نقل از ادوارد اسنودن مأمور سابق سازمان اطلاعات آمریکا نوشت : البغدادی زمانی که در زمان اشغالگری آمریکا در بصره عراق زندانی بود با زندانیان مرد و همچنین زندانبانان همجنس بازی می کرد.

اسنودن به نقل از اسنادی که افشا کرده است تأکید کرد البغدادی با افراد دیگر و دست کم با یک نگهبان آمریکایی در زندان بوکا در بصره همجنس بازی کرده بود.
اسنودن فاش کرد نگهبانان زندان بوکا در گزارشهای خود به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا تأکید کردند البغدادی را بارها هنگام همجنس بازی با زندانیان دیگر دیده بودند و همین باعث شد او را از سایر زندانیان جدا کنند.

رسوایی‌های جنسی داعش در فضای مجازی
پیش از این یک روزنامه آمریکایی گزارشی را درباره افشای رسوایی های اخلاقی و جنایات گروه تروریستی داعش از طریق اینترنت منتشر کرده بود.

"کریستین پست" در گزارش خود نوشت: داعش زنان و دخترانی را در شهر سنجار در شمال عراق ربوده است، و تعدادی از آنها را به نیروهای خود برای سوء استفاده جنسی هدیه می دهد.
این روزنامه به نقل از گروهی ضد داعش به نام "رقه در سکوت سر بریده می شود" گزارش داد:  یکی از فرماندهان داعش اذعان می‌کند که نیروهای این گروه تروریستی زنان و دختران ایزدی سنجار را از همدیگر جدا می کنند، و هر یک از اعضای داعش یکی از دختران را با هدف سوء استفاده جنسی برای خود انتخاب می کند.
کریستین پست افزود: هر یک از اعضای داعش، پس از انتخاب یکی از دختران ایزدی وی را مجبور به پذیرفتن عقاید خود می‌کند سپس با وی ازدواج می کند، و پس از اشباع غریزه جنسی خود او را طلاق می دهد تا یکی دیگر از اعضای داعش آن دختر را تصاحب کند.
این روزنامه نوشت : برخی از دختران ایزدی به استان رقه در شمال سوریه فرستاده می‌شوند تا به عنوان هدیه به فرماندهان داعش داده شوند، و فرماندهان داعش نمی‌گذارند که رسانه ها و  مردم سوریه از رسوایی‌های جنسی خود و فروش دختران ایزدی مطلع شوند.
سازمان ملل متحد نیز در ماه میلادی کنونی (اکتبر) در گزارشی اعلام کرد: شاهدان تأکید دارند که بیش از 150 دختر مسیحی و ایزدی در ماه آگوست به استان رقه منتقل شدند، تا به عنوان برده جنسی فروخته شوند.
کریستین پست به نقل از یک دختر ایزدی 15 ساله اعلام کرد که نیروهای داعش از زنان نیز به عنوان برده جنسی استفاده می کنند.

درخواست بردۀ جنسی داعش
سوء استفاده های جنسی داعش از زنان و دختران به اندازه ای است که یک دختر ایزدی که داعشی‌ها او را به بردگی جنسی گرفته‌اند، در پیامی به نیروهای پیشمرگه از آنها خواست، محل حبس او و دیگر زنان ایزدی را هدف قرار داده و آنان را "از این زندگی نکبت‌بار نجات دهند."
این دختر ایزدی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که تا کنون بارها به وی تعرض شده و این روند، او را به شدت بیمار کرده است.
این دختر به همراه شماری دیگر از زنان و دختران ایزدی، در غرب عراق به اسارت گرفته شد و عناصر تروریست داعش آن ها را برای بردگی جنسی با خود بردند.
دختر ایزدی که موفق شده بود با نیروهای پیشمرگه تماس تلفنی برقرار کند، با گریه و زاری از آن ها خواست که اگر قادر به شناسایی محل حبس آنها هستند، آن مکان را بمباران کنند.
وی گفت: پس از مصیبت هایی که کشیدم، کارم به جایی رسیده است که زندگی برایم غیرممکن شده و حتی اگر مرا آزاد کنند، خودم را خواهم کشت.
این دختر ایزدی افزود: تعدادی از دختران ایزدی، امروز صبح، پس از تجاوزهای فجیعی که تحمل کردند، دست به خودکشی زدند.
این ماجرا را یکی از فعالان کُرد که با نیروهای پیشمرگه در ارتباط است، گزارش کرده است.

بازار فروش زنان
در همین حال روزنامه انگلیسی "تایمز" نیز گزارش داد داعش بازار  در شهر الرقه سوریه ایجاد کرده و در آن جا نیز به فروش زنان و کودکان از طایفه های ایزدی، مسیحی و اقلیت های دیگر اقدام می کند.
این روزنامه انگلیسی همچنین فاش کرد که قیمت هر کودک به ده هزار دلار می رسد، اما زنان با قیمت های ناچیز به عناصر این گروه فروخته می شوند تا آنان را به جنگ تشویق کنند و در این حال داعش زنان زیبا را برای ازدواج با سرکردگان خود انتخاب می کند.

از عیاشی در کلوپ شبانه تا سرکردگی داعش
 "محمدعلی بریالی" شهروند استرالیایی -افغانی‌تبار- که اینک یکی از فرماندهان با نام و نشان گروه تروریستی داعش است، تا چندی پیش‌ از سردمداران قمار، مواد مخدر و فساد اخلاقی بود.
به گزارش نیویورک تایمز، گفته می شود که دست کم 70 شهروند استرالیایی که بیشتر از نسل دوم مهاجرین کشورهای جنگ زده پس از دهه 70 میلادی هستند، به عنوان عناصر داعش (در سوریه و عراق) می جنگند.

این گزارش می افزاید: "محمدعلی بریالی" شهروند 33 ساله استرالیایی ـ افغانی، در مناطق مرکزی شهر سیدنی زندگی کرده است؛ در سال 1981 میلادی در حالی که محمد علی تنها چهل روزه بود همراه پدر و مادرش از افغانستان گریخته و در سن هفت سالگی به کمپ ویلاوود در سیدنی وارد شد و در نهایت در شهر سیدنی اقامت گزید.
نیویورک تایمز وی را منسوب به خاندان محمدظاهرشاه، شاه سابق افغانستان دانسته است.
نشریه آمریکایی می افزاید: روزگاری دنیای محمدعلی بریالی، قمار، مواد مخدر، فحاشی و کلوب های شبانه بود و اینک معلوم نیست که وی چگونه به افکار افراطی و گروه های تروریستی گرایش پیدا کرده است.
بریالی قبل از سفر به سوریه و پیوستن به داعشی ها، نگهبان یک کلوب شبانه معروف در استرالیا بود که برای جذب مشتریان و کنترل درگیری های شبانه با ولگردها به کار گرفته شده بود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه