اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

قطار سریع السیر در مسیر کلان‌شهرها

قطار سریع السیر در مسیر کلان‌شهرها
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌اندازی قطار سریع السیر در شهرهای اطراف کلانشهرهای کشور از برنامه‌های مهم و اصلی وزارت راه و شهرسازی است که تا ابتدای سال 1394 راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، عباس آخوندی صبح امروز به شهرستان ورامین سفر کرد و از نزدیک در جریان پروژه‌های در دست احداث بازدید کرد و ضمن بازدید از مسائل مرتبط با حمل و نقل این شهرستان دستورات لازم در این ارتباط را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه‌آهن ورامین از نزدیک آخرین وضعیت راه آهن و حمل و نقل ریلی این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد و از راه‌اندازی قطار سریع السیر در مسیر تهران ـ ورامین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

,

عباس آخوندی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن در جمع مسئولان و خبرنگاران شهرستان ورامین با اشاره به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای راه‌اندازی و گسترش قطار سریع السیر در شهرهای اطراف کلانشهرها اظهار داشت: راه‌اندازی قطار سریع السیر در شهرهای اطراف کلانشهرهای کشور از برنامه‌های مهم و اصلی وزارت راه و شهرسازی است که تا ابتدای سال 1394 راه‌اندازی می‌شود.

,

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش‌های انجام شده، نخستین قطار سریع السیر حومه کلانشهرها در مسیر ورامین _ تهران راه‌اندازی و در اختیار مردم شریف این مناطق قرار خواهد گرفت.

,

این مسئول ادامه داد: مطالعات راه‌اندازی قطار سریع السیر مسیر تهران _ ورامین آغاز شده و زیرساخت‌ها و سرمایه‌های لازم برای اجرای این طرح توسط مسئولان ذی‌ربط اندیشیده شده است و به‌زودی مردم می‌توانند شاهد آغاز این طرح بزرگ و مهم باشند.

,

آخوندی عنوان کرد: برنامه وزارت راه و شهرسازی گسترش استفاده مردم از حمل و نقل ریلی است به همین خاطر تلاش داریم تا زمینه اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راه آهن را اجرایی و میزان دسترسی مردم به قطار را افزایش دهیم.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه