اخبار داغ

پسری که یکسال غذا نخورده است

پسری که یکسال غذا نخورده است
یک پسر 12 ساله آمریکایی از اکتبر سال گذشته تاکنون احساس گرسنگی و تشنگی نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایرنا، این پسر 12 ساله که لاندن جونز نام دارد، در شب 14 اکتبر سال 2013 با معده ای پر از بستنی و پیتزا به رختخواب رفت و از صبح آن روز تاکنون، احساس گرسنگی و تشنگی نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


این پسر بچه پرانرژی و شاد، یکسال است که بیمار شده و مدام سرگیجه دارد.

والدین لاندن نوجوان از وضعیت پسرشان کاملا گیج شده اند و ایده ای برای کمک به او ندارند. متخصصان اطفال آیوا (محل زندگی لاندن) دارو های مختلفی از جمله انواع آنتی بیوتیک، برای او تجویز کرده اند ولی هیچ دارویی موثر نبوده است.

متخصصان تغذیه و روانپزشکان معالج لاندن جونز بر این باورند که این نوجوان به هیچ روش درمانی و دارویی پاسخ نمی دهند و این مورد در نوع خود بی نظیر است.

متخصصان احتمال می دهند که عملکرد هیپوتالاموس لاندن مختل شده است ولی هیچ مدرکی علمی برای این ادعا وجود ندارد. هیپوتالاموس بخشی از مغز است که تنظیم گرسنگی، تشنگی، درجه حرارت بدن، فشار خون و چرخه خواب را به عهده دارد.

خانواده جونز احتمال می دهند که از بین رفتن اشتهای فرزندشان، به دلیل استفاده وی از داروی والپوریک بوده است که برای مداوای تشنج لاندن تجویز شده بود؛ ولی محققان معتقدند که از دست دادن اشتها هیچ ربطی به داروی تشنج ندارد.

وزن وی از سال گذشته تاکنون از 47 کیلوگرم به 30 کیلوگرم رسیده است و به طور متوسط هفته ای دوکیلوگرم از وزن خود را از دست می دهد.

لاندن قادر به حضور در مدرسه نیست و تمام مدت بی حال روی مبل خود لمیده است. هرچقدر والدین و دوستان او را به خوردن غذاهای لذیذ تشویق می کنند، او نمی تواند بیش از یک لقمه از غذا را امتحان کند.

والدین لاندن به طور میانگین روزی 6 ساعت از وقت خود را صرف یافتن راه حلی برای مشکل فرزند خود می کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه