اخبار داغ

رئیس هیات مدیره اعلام کرد:

اولتیماتوم مدیران پیکان به ابراهیم زاده!

اولتیماتوم مدیران پیکان به ابراهیم زاده!
رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: از نتایج تیم فوتبال پیکان ناراضی هستیم.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی دانامحمد جمشیدی پس از شکست تیم فوتبال پیکان برابر پرسپولیس عنوان کرد : با توجه به سیاست ها و هدف گذاری تیم فوتبال پیکان و حمایت های مدیر عامل باشگاه عملکرد تیم تا کنون رضایت بخش نبوده و از کادر فنی انتظار بیشتری داریم .

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان با اشاره به جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی در ابتدای فصل افزود : با توجه به اینکه در این فصل هدف تیم حضور در جمع 8 تیم بالای جدول مسابقات بود، نسبت به جذب بازیکنانی که در مورد نظر سرمربی تیم بودند اقدام نمودیم و اردوهای داخلی و خارجی نیز برای تیم برگزار کردیم و همچنین با عنایت به حمایت ها و پشتیبانی دائمی مدیر عامل باشگاه سعی در مرتفع نمودن مشکلات و موانع موجود نمودیم به همین دلیل نیز از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پیکان انتظار داریم تا تمام توان خود را در جهت کسب نتایج مطلوب و در خور شان نام پیکان در دیدارهای آتی به کار ببندند .

,

جمشیدی در ادامه عنوان کرد : نوسان موجود در نتایج کسب شده توسط تیم مورد پسند و تایید هیئت مدیره نیست و توقع عملکرد بهتر و مناسب تر از تیم داریم .

,

وی در پایان گفت : اگر در هفته چهاردهم و در برابر تیم راه آهن  نتیجه مطلوب و مورد نظر بدست نیاید احتمال دارد تا کادر فنی را جهت ارائه پاره ای از توضیحات به جلسه هیئت مدیره دعوت نماییم.ا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه