اخبار داغ

داعش برای مهریه، سقف تعیین کرد

داعش برای مهریه، سقف تعیین کرد
گروه تروریستی داعش ضمن تعیین سقف مهریه برای ازدواج تهدید کرد: هرکسی را که خارج از دادگاههای این گروه عقد کند، به صلیب خواهد کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از العالم، یک منبع محلی در استان کرکوک عراق گفت: حاکم دادگاه شرعی داعش، با صدور دستورالعملی برای دادگاه های تحت امر خود از جمله دادگاه منطقه الحویجه، حداکثر مهریه را یک و نیم میلیون دینار عراقی تعیین کرد و برای هر فردی که خواهان مهریه ای بیش از این شود، 30 ضربه شلاق در نظر گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, العالم,

به گفته این منبع، داعش همچنین تنها دادگاه های تحت امر خود را برای ثبت عقد ازدواج ذیصلاح اعلام کرد و دیگر دادگاه ها را دادگاه های مرتدها خواند و تهدید کرد هر کسی خارج از دادگاه های داعش عقد کند، اعم از عاقد و عقد شونده، به صلیب کشیده خواهد شد.

,

این منبع محلی که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد که جوانان عراقی، از مراجعه به دادگاه های داعش برای بستن عقد ازدواج سرپیچی می کنند و به همین سبب این دادگاه ها تاکنون هیچ مراجعه کننده ای برای ثبت عقد ازدواج نداشته اند.

,

در حال حاضر مناطق الحویجه، الرشاد، الریاض، الزاب، العباسی و بخش هایی از داقوق در استان کرکوک، تحت سلطه گروه تروریستی داعش است.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه