اخبار داغ

ّاختلاف ۳۵ هزار دلاری، دیدار ایران - کنیا را لغو می‌کند

ّاختلاف ۳۵ هزار دلاری، دیدار ایران - کنیا را لغو می‌کند
تیم‌های ملی ایران و کنیا در صورت توافق فدراسیون‌های دو کشور، در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناتیم‌های ملی ایران و کنیا در صورت توافق فدراسیون‌های دو کشور، در دیداری دوستانه در تاریخ 23 آبان‌ماه امسال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

اما ماجرای برگزاری این دیدار زمانی جالب می‌شود که بدانیم مسئولان فدراسیون کنیا در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری این دیدار مبلغ 50 هزار دلار را درخواست کرده‌اند که این موضوع با مخالفت مسئولان فوتبال کشورمان مواجه شده است.

,

فدراسیون ایران در پاسخ به این پیشنهاد فدراسیون کنیا اعلام کرده برای برگزاری این دیدار حاضر است فقط 15 هزار دلار به تیم آفریقایی بپردازد، ضمن اینکه هزینه 2 روز اقامت و بلیت رفت و برگشت 30 کنیایی (22 بازیکن و 8 همراه) را نیز متقبل شوند.

,

عجیب اینکه کنیایی‌ها در واکنش به این پیشنهاد فدراسیون ایران اعلام کرده‌اند که در سال 2009 نیز با دریافت 50 هزار دلار برای برگزاری دیداری دوستانه به کشورمان سفر کرده‌اند تا به ترتیب به هدف خود برسند که مسئولان فدراسیون ایران در پاسخ به خواسته کنیا اعلام کرده است، شرایط آن زمان با حالا متفاوت است و برای این دیدار بیشتر از 15 هزار دلار پرداخت نخواهد شد.

,

*عراق یا یک تیم آفریقایی دیگر

,

علی کفاشیان دو شب پیش در مصاحبه خود اعلام کرد که در صورتی که بازی با کنیا قطعی نشود، تیم ملی عراق حاضر است با ایران بازی کند که کی‌روش باید در این مورد نظر بدهد. البته عراقی‌ها در این زمان درگیر دیدارهای جام خلیج فارس هستند و به احتمال زیاد نمی‌توانند برای برگزاری این دیدار به کشورمان سفر کنند.

,

در نهایت اینکه در تاریخ فوق تیم‌های اروپایی درگیر برگزاری مقدماتی جام ملت‌های اروپا هستند و تیم‌های عربی نیز در جام خلیج فارس به میدان می‌روند و این بدان معناست که در صورتی که اختلاف 35 هزار دلاری، بازی ایران و کنیا را لغو کند، به طور قطع یک تیم آفریقایی دیگر به جای کنیا حریف ایران در دیدار دوستانه 23 آبان خواهد شد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه