اخبار داغ

مراسم شیرخوارگان حسینی در حرم حضرت معصومه/ بیعت دوباره شش ماهه های حسینی

مراسم شیرخوارگان حسینی در حرم حضرت معصومه/ بیعت دوباره شش ماهه های حسینی
اینجا هوای جنون حسینی پر می زند و دل از گرو تمام دنیا رخت می بندد به سوی تشنه لبان کربلا، اینجا فرات شرم دارد از حضور و دل ها بر بلندای آسمان عاشقانه پر می کشند، اینجا حرم حضرت معصومه است با لبانی تشنه تر از کربلا.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از زنان قم  چه زیباست حرم حضرت معصومه وقتی دلهای شش ماهه خودرا به آستانش می رسانند تا بیعت کنند با شش ماهه تشنه لب کربلا و چه زیباتراست مادرانی که دل در گرو زینب نهاده اند و بی ریا کودکان خود را بر دست ها بلند می کنند و ندای لبیک سر می دهند. اینجا هوای جنون حسینی پر می زند و دل از گرو تمام دنیا رخت می بندد به سوی تشنه لبان کربلا، اینجا فرات شرم دارد از حضور و دل ها  بر بلندای آسمان عاشقانه پر می کشند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, زنان قم , زنان قم , زنان قم , زنان قم, چه زیباست حرم حضرت معصومه وقتی دلهای شش ماهه خودرا به آستانش می رسانند تا بیعت کنند با شش ماهه تشنه لب کربلا و چه زیباتراست مادرانی که دل در گرو زینب نهاده اند و بی ریا کودکان خود را بر دست ها بلند می کنند و ندای لبیک سر می دهند. اینجا هوای جنون حسینی پر می زند و دل از گرو تمام دنیا رخت می بندد به سوی تشنه لبان کربلا، اینجا فرات شرم دارد از حضور و دل ها  بر بلندای آسمان عاشقانه پر می کشند. ,

 

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه