اخبار داغ

پرسپولیس را فدای صادقیان نمی‌کنم

پرسپولیس را فدای صادقیان نمی‌کنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به خداحافظی پیام صادقیان از این تیم و هوادارانش اظهار کرد: صادقیان در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت و این باشگاه است که در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحمید درخشان  درباره پیام خداحافظی پیام صادقیان از پرسپولیس پس از تعویضش در بازی روز گذشته برابر پیکان بیان کرد: صادقیان نظر شخصی‌اش را اعلام کرده و به باشگاه تحویل داده خواهد شد و این پرسپولیس است که در این‌خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس بسیار بزرگتر از تمامی بازیکنان است و ما هیچ‌وقت پرسپولیس را فدای بازیکنی نخواهیم کرد. در این خصوص نیز صادقیان تصمیمش را اعلام کرده است.

,

 

,

سرمربی پرسپولیس همچنین با اشاره به حرکت روز گذشته صادقیان بر اثر تعویضش در بازی با پیکان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بسیار بزرگ است و با چنین حرکت‌هایی برخورد خواهد شد همان‌طور که قبلاً با بقیه بازیکنان برخورد شد. بازیکنان ما باید بدانند که پرسپولیس از همه بزرگتر است و باید به این تیم احترام بگذارند و چنین حرکت‌هایی جایی در تیمی همچون پرسپولیس ندارد.

,

 

,

درخشان همچنین درباره احتمال بازی این تیم با گل‌گهر سیرجان قبل از شهرآورد پایتخت گفت: در صورتی که برای ما قبل از داربی، با گل‌گهر بازی تدارک دیده شود در این دیدار بازی نخواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه