اخبار داغ

داعش دختران و زنان ایزدی را به عناصر خود هدیه می‌دهد!

داعش دختران و زنان ایزدی را به عناصر خود هدیه می‌دهد!
روزنامه آمریکایی "کریستین پست" گزارشی را درباره رسوایی‌های اخلاقی گروه تروریستی داعش در خصوص زنان و دختران در عراق را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک روزنامه آمریکایی گزارشی را درباره افشای رسوایی های اخلاقی و جنایات گروه تروریستی داعش از طریق اینترنت منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 "کریستین پست" در گزارش خود نوشت: داعش زنان و دخترانی را در شهر سنجار در شمال عراق ربوده است، و تعدادی از آنها را به نیروهای خود برای سوء استفاده جنسی هدیه می دهد.
,
 
,
این روزنامه به نقل از گروهی ضد داعش به نام "رقه در سکوت سر بریده می شود" گزارش داد:  یکی از فرماندهان داعش اذعان می‌کند که نیروهای این گروه تروریستی زنان و دختران ایزدی سنجار را از همدیگر جدا می کنند، و هر یک از اعضای داعش یکی از دختران را با هدف سوء استفاده جنسی برای خود انتخاب می کند.
,
 
,
کریستین پست افزود: هر یک از اعضای داعش، پس از انتخاب یکی از دختران ایزدی وی را مجبور به پذیرفتن عقاید خود می‌کند سپس با وی ازدواج می کند، و پس از اشباع غریزه جنسی خود او را طلاق می دهد تا یکی دیگر از اعضای داعش آن دختر را تصاحب کند.
,
 
,
این روزنامه نوشت : برخی از دختران ایزدی به استان رقه در شمال سوریه فرستاده می‌شوند تا به عنوان هدیه به فرماندهان داعش داده شوند، و فرماندهان داعش نمی‌گذارند که رسانه ها و  مردم سوریه از رسوایی‌های جنسی خود و فروش دختران ایزدی مطلع شوند.
,
 
,
سازمان ملل متحد نیز در ماه میلادی کنونی (اکتبر) در گزارشی اعلام کرد: شاهدان تأکید دارند که بیش از 150 دختر مسیحی و ایزدی در ماه آگوست به استان رقه منتقل شدند، تا به عنوان برده جنسی فروخته شوند.
,
 
,
کریستین پست به نقل از یک دختر ایزدی 15 ساله اعلام کرد که نیروهای داعش از زنان نیز به عنوان برده جنسی استفاده می کنند.
,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه