اخبار داغ

دور زدن رمزگذاری‌های امنیتی گوگل

دور زدن رمزگذاری‌های امنیتی گوگل
یک پایگاه خبری نوشت: جدیدترین اقدامات رمزگذاری توسط کمپانی‌های گوگل و اپل در تقویت امنیت کاربران به نظر بیهوده می‌آید چرا که برخی از کمپانی‌ها از قبیل "هکینگ تیم" با ارایه نرم‌افزارهایی به دولت‌ها این اجازه را به آن‌ها می‌دهند تا رمز گذاری‌ها را دور زده و به اطلاعات کاربران دست پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ایسنا ، به نقل از پایگاه خبری راشاتودی، پایگاه خبری اینترسپت نوشت: برای نخستین بار ابزار جاسوسی تجاری به نام «سیستم کنترل از راه دور» توسط کمپانی‌ ایتالیایی هکینگ تیم (تیم هک کننده) تهیه شده است و این کمپانی با افتخار اعلام کرده که این ابزار جاسوسی می‌تواند به راحتی رمزگذاری‌ها را از میان بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


در بروشور این کمپانی آمده است: شما نمی‌توانید اهدافتان را از حرکت بازدارید. چگونه می‌توانید آن‌ها را تعقیب کنید؟ به چه چیزی برای رمزگشایی، جمع‌آوری اطلاعات و کنترل اهداف هرچه که هستند، حتی خارج از حیطه کنترلتان، نیاز دارید؟ سیستم کنترل از راه دور آنچه را که شما دقیقا نیاز دارید برایتان انجام می‌دهد.

گفتنی است که این نرم افزار قابلیت روشن کردن دوربین‌ها، گشودن ایمیل‌ها، ضبط مکالمات اسکایپ، نظارت بر تایپ و جمع‌آوری گذرواژه‌ها را از راه دور دارد. همچنین با توجه به دستورالعمل نصب گام به گام این نرم افزار، خریدار می‌تواند بدون گذاشتن ردپایی به ضبط و ثبت و کنترل هدف بپردازد.

خریداران این نرم افزار در اتیوپی، قزاقستان، عربستان،‌ مکزیک، عمان و سایر کشورها اقامت دارند. آمریکا نیز در میان خریداران و استفاده کنندگان این محصول است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه