اخبار داغ

نیش عقرب کودک 4ساله را به کام مرگ کشاند

نیش عقرب کودک 4ساله را به کام مرگ کشاند
شب گذشته پسر بچه 4ساله پلدختری بر اثر نیش عقرب جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از  بیان روز،موسی پاپی پدر این کودک در گفتگو بابیان روزگفت :فرزند چهارساله ام بنام یعقوب پاپی در ساعت یک بامداد هفتم آبانماه بر اثر عقرب گزیدگی به بیمارستان امام(ره) پلدختر رساندم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بیان روز,

وی اظهار کرد:پس از دوساعت از اقدامات درمانی که توسط پزشکان انجام شد بعلت وخامت حال بچه ام با آمبولانس آنرا به خرم آباد اعزام  کردیم.

,

 

,

این پدر داغداربا اشاره به اینکه در افرینه کپسول اکسیژن آمبولانس تمام شد اظهار داشت :بچه ام بدون اکسیژن تا مرکز استان انتقال داده شد.

,

پاپی تصریح کرد : در ساعت 6 صبح وقتی به  بیمارستان تامین اجتماعی رسیدیم با تلاشی که کادر درمان داشتند این کودک به کما رفت و متاسفانه پس از چند ساعت جان خود را ازدست داد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در گفتگو با بیان روزگفت:ساعت2ونیم یک پسر بچه 4ساله که از ناحیه گردن مورد عقرب گزیدگی قرار گرفته بود به بیمارستان امام خمینی(ره) آورده شد.

,

کرموند بیان کرد:بلافاصله این آسیب دیده توسط پزشک عمومی و متخصص مورد معاینه واقدامات  درمانی اولیه قرار می گیرد.

,

وی اظهار کرد:بعلت سن کم و سم زیاد و نیاز آسیب دیده به مراقبت های ویژه تصمیم پزشکان به اعزام بیمار به بیمارستانی به اصفهان کردند.

,

وی عنوان کرد :خانواده این بچه 4ساله راضی به اعزام آن به اصفهان نشدند و درنهایت از طریق بیمارستان تامین اجتماعی پذیرش صورت گرفت.

,

وی با بیان اینکه تا شهریورماه 170مورد عقرب گزیدگی در پلدختر داشتیم اضافه کرد:تا به حال با اقدامات در مانی به موقع که توسط همکاران انجام شده هیچ مورد مرگ نداشتیم.

,

مدیر شبکه بهداشت ودرمان پلدختر در پاسخ به این سوال که نبود پادزهر در پلدختر صحت دارد ادامه داد:حدود یک ماه است که در شهرستان و کشور با کمبود سرم مواجه هستیم.

,

وی تاکید کرد:البته تزریق سرم پادزهر برای این آسیب دیده به تشخیص پزشکان بوده است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه