اخبار داغ

تاج:12700 نفر میانگین تماشاگران لیگ برتر

تاج:12700 نفر میانگین تماشاگران لیگ برتر
رییس سازمان لیگ حرفه ای گفت:در حال حاضر 12700 نفر میانگین تماشاگران لیگ است.میزان دوندگی از 6 به 9 کیلومتر رسیده و میانگین سنی هم از 30 به 25 سال رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامهدی تاج درباره حرفه ای شدن در باشگاهها عنوان کرد:ما در این مدت که بحث حرفه ای شدن جدی شده است امتحان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خوبی پس داده ایم.بازرسان کفندراسیون هم امکانات ایران را تایید کردند و معتقدند پس از ژاپن در رده دوم آسیا قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درباره اینکه آیا این روند می تواند تضمین کننده موفقیت های آتی باشد گفت:اصلا اینطور نیست.ما با رفتن به جام جهانی نمی توانیم مدعی شویم که فوتبال مان جهانی شده است و باید تلاش مان را بیشتر کنیم.در سال های گذشته سابقه نداشته که تقویم یک ساله برای بازی های لیگ بدهیم.همین سال گذشته در نهایت می توانستیم سه هفته به سه هفته برنامه بدهیم اما حالا یک ساله شده است و سعی می کنیم برنامه محوری را در دستور کار قرار بدهیم.

,

رییس سازمان لیگ حرفه ای درباره آمار مربوط به لیگ گفت:در حال حاضر 12700 نفر میانگین تماشاگران لیگ است.میزان دوندگی از 6 به 9 کیلومتر رسیده و میانگین سنی هم از 30 به 25 سال رسیده است.شاید در لیگ امسال با رفتن بازیکنان پیرتر به باشگاهها فشار وارد شده باشد اما باید کار کنیم.زمانی در شرق آسیا،فقط کره و ژاپن مطرح بودند اما الان تایلند هم مدعی است.بنابراین باید رو به جلو برویم.

,

وی درباره انتقاداتی که نسبت به آب خوری ها در ورزشگاهها می شود تصریح کرد:مشکل آب خوری یک ورزشگاه به فوتبال نباید تعمیم داده شود.فوتبال ما خالی از عیب نیست.من قبلا هم گفتم که در حال حاضر فقط ایران،عربستان و کره 4 سهمیه دارند و اگر مشکلات برطرف نشود ممکن است همین سهمیه ها را از دست بدهیم.برخی به آب خوری ها انتقاد دارند اما بلیط فروشی را نمی گویند که الکترونیکی شده و تماشاگر می تواند از منزل بلیط را رزرو کند.همه باید این موضوع را جا بیندازیم که تماشاگر به صورت الکترونیک بلیط را خریداری کند.

,

تاج تصریح کرد:زمانی در شوروی،کمونیسم حکومت می کرد و امروز اثری از آن نمانده است.با این وجود امروز هم مردم دوست دارند که محصولاتشان را به دولت بفروشند.بحث بلیط فروشی هم همین است و تا زمانیکه این بحث جا نیفتد تماشاگر در ورزشگاه به دنبال بلیط است.در واقع بحث بلیط فروشی الکترونیک و دستی من را به یاد فلسفه کمونسیم می اندازد.

,

وی درباره اینکه چه نظری درباره بحث خصوصی سازی باشگاهها دارد عنوان کرد:اولین گام برای خصوصی سازی رفع مشکل حق پخش است.ما می خواهیم کالای مان را به بهترین شکل بفروشیم.از دولت و مجلس هم می خواهم کمک کنند این مشکل را برطرف کنند.هیچ زمان پول خوبی بابت این مساله به فوتبال داده نشده است.در فوتبال پول هست ولی با درآمد حق پخش می توانیم به باشگاهایمان کمک بیشتری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه