اخبار داغ

خیانت در داربی کار پژمان منتظری بود؟

خیانت در داربی کار پژمان منتظری بود؟
پرویز مظلومی در آخرین مصاحبه‌اش در مورد داربی 74، تاکید کرده که اگر فیلم ده دقیقه آخر آن مسابقه بازبینی شود، مشخص خواهد شد چه بازیکنانی به او خیانت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا پرویز مظلومی در آخرین مصاحبه‌اش در مورد داربی 74، تاکید کرده که اگر فیلم ده دقیقه آخر آن مسابقه بازبینی شود، مشخص خواهد شد چه بازیکنانی به او خیانت کردند تا ایمون زاید هت‌تریک کند! بدون شک به ثمر رسیدن یک گل، حاصل مجموعه‌ای از اتفاقات است، اما اگر به اصرار مظلومی تن بدهیم، باید بگوییم حداقل روی دو گل پرسپولیس پژمان منتظری مقصر بود. این اما آیا به معنای کم‌کاری پژمان است؟ آن هم در شرایطی که همه می‌دانیم منتظری یکی از باشخصیت‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین ستاره‌های این سالیان فوتبال ماست و ابدا چنین انگ‌هایی به او نمی‌چسبد.   هرچند امیر قلعه نویی بعد از حضورش در استقلال منتظری را اسطوره تیمش نامید ولی بهتر نیست بی‌خیال شوید پرویزخان؟!

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  پرویز مظلومی در آخرین مصاحبه‌اش در مورد داربی 74، تاکید کرده که اگر فیلم ده دقیقه آخر آن مسابقه بازبینی شود، مشخص خواهد شد چه بازیکنانی به او خیانت کردند تا ایمون زاید هت‌تریک کند! بدون شک به ثمر رسیدن یک گل، حاصل مجموعه‌ای از اتفاقات است، اما اگر به اصرار مظلومی تن بدهیم، باید بگوییم حداقل روی دو گل پرسپولیس پژمان منتظری مقصر بود. این اما آیا به معنای کم‌کاری پژمان است؟ آن هم در شرایطی که همه می‌دانیم منتظری یکی از باشخصیت‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین ستاره‌های این سالیان فوتبال ماست و ابدا چنین انگ‌هایی به او نمی‌چسبد.   هرچند امیر قلعه نویی بعد از حضورش در استقلال منتظری را اسطوره تیمش نامید ولی بهتر نیست بی‌خیال شوید پرویزخان؟!,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه