اخبار داغ

عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نزدیک صفر است

عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نزدیک صفر است
دانا:حضرت آیت الله جزایری اظهار داشت:نمی شود عاشورا را از احیای اسلام جدا کنیم نمی شود سینه بزنیم و اشک بریزیم ولی کاری به احیای دین و اسلام نداشته باشیم باید از عاشورا درس بگیریم باید مسئله دین و دینداری در جامعه زنده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از رهیاب نیوز :حضرت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار داشت:با اینکه قیام سیدالشهدا برای امر به معروف و نهی ار منکر بود اما این روزها کمتر از فریضه الهی صحبت می شود و عمل به آنهم نزدیک صفر است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , رهیاب نیوز , , ,

وی افزود:با این همه اهمیتی که امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر قائل شد تا آنجا  بود که خود او و فرزندان و برادرانش برای نهی از منکر شهید شدند و زنان و بچه هایش به اسارت رفتند.

,

امام جمعه اهواز تصریح کرد:نمی شود عاشورا را از احیای اسلام جدا کنیم نمی شود سینه بزنیم و اشک بریزیم ولی کاری به احیای دین و اسلام نداشته باشیم باید از عاشورا درس بگیریم باید مسئله دین و دینداری در جامعه زنده شود.

,

آیت الله جزایری تاکید کرد:مردم عراق در اطاعت از مرجعیت سنگ تمام گذاشتند و قیام قهرمانانه در برابر داعش انجام دادند و هفته گذشته موفق شدند یک منطقه استراتژیک را از لوث دشمن پاک کنند که یک شهری بین بغداد و کربلا که بدون تلفات این منطقه را پاکسازی کردند.

,

وی ادامه داد:این عملیات ها به زودی به نابودی کامل داعش و دیگر گروه های تروریستی در عراق منجر خواهد شد آمریکا بار دیگر دروغش ثابت شد اعلام کرده بودند که هیچ هواپیمایی حق پرواز ندارد چون هواپیماهای آمریکایی می خواهند پرواز کنند اما در واقع آنها می خواستند از پرواز هواپیماهای عراقی جلوگیری کنند تا به داعش ضربه وارد نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه