اخبار داغ

گزارش تصویری؛

افتتاح بخشی از بزرگراه بابامیدان گچساران به بهبهان با حضور وزیر راه

افتتاح بخشی از بزرگراه بابامیدان گچساران به بهبهان با حضور وزیر راه
امروز و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بخش تکمیلی بزرگراه بابا میدان، گچساران به بهبهان افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امروز و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد،دنا و مارگون، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین افتتاح عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران خیرآباد با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال و به طول 40 کیلومتر افتتاح شد.

,
,


کلانتری اظهار کرد: این بزرگراه بخشی از بزرگراه بابامیدان-گچساران-بهبهان است که بخشی از آن در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بهره برداری شد.

,
,


وی افزود: این جاده مهم بخشی از کریدور ارتباطی خوزستان به فارس است ، جنوب غرب را به شرق کشور متصل می کند و یکی از مسیرهای پرترافیک جنوب ایران محسوب می شود.

,
,


طرح چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان بیش از ۱۵۰ کیلومتر طول دارد. ۱۰۸ کیلومتر از این جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۵ کیلومتر در استان فارس و ۱۷ کیلومتر آن نیز در استان خوزستان قرار دارد.

,
,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه