اخبار داغ

کاشانی: وینگادا در قطر هم سرمربی تیم امید است/ اگر فضا برای کار کردن فراهم نشود می‌روم

کاشانی: وینگادا در قطر هم سرمربی تیم امید است/ اگر فضا برای کار کردن فراهم نشود می‌روم
مدیر تیم امید فوتبال ایران گفت: اگر کمکی از دست من بربیاید انجام می‌دهم اما اگر فضا برای کار فراهم نباشد می‌روم و جا را برای دوستان دیگر باز می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحبیب کاشانی  در خصوص وضعیت تیم امید گفت: متاسفانه هرچه زمان می‌گذرد این احساس به من دست می‌دهد که برخی تلاش می‌کنند تا تیم امید موفق نشود و به المپیک نرود. نمی‌دانم این دوستان دوستانی در لباس دشمن هستند یا دشمنانی در لباس دوست. خواسته یا ناخواسته، عمدی یا غیرعمدی کار را پیچیده و مبهم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: نمی‌دانم این چه احساسی درون من است پنجشنبه‌ شب تا ساعت 12:30 شب با خاکپور حرف می‌زدم تا او را برای حضور در تیم امید راضی کنم. خاکپور سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشته و در سطح تیم ملی بازی کرده 10 سال هم در آمریکا مدرسه فوتبال داشته است اما چرا فضا به گونه‌ای است که باعث دلسردی خاکپور و امثال خاکپور شده است. من از بزرگواری ایشان و خانواده‌شان تشکر می کنم که با توجه به مشغله زیاد قبول کردند که در تیم امید مسئولیت بگیرند. او سال‌ها بدون حاشیه فوتبال بازی کرده است.

,

کاشانی با اشاره به شرایط تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: آنطور که به من گزارش داده‌اند تیم امید در بازی‌های آسیایی یکی از بی‌نظم‌ترین کاروان ایران بوده است. لازم است فردی مثل خاکپور در کنار تیم امید باشد و من نمی‌دانم که چرا برخی مشکل‌تراشی می‌کنند. به من گفتند اولین مشکل خروج بازیکنان است که من با فرمانده محترم ناجا در این زمینه صحبت کردیم و جناب احمدی‌مقدم قبول کردند که با تیم امید ایران در زمان برگزاری اردو همکاری کنند. بازار شایعه داغ است یک روز یک نفر می‌گوید قرار است من سرمربی تیم امید شوم. روز دیگر مربی دیگر صحبت می‌کند و می‌گوید من مربی تیم امید می‌شوم در حالی که این اتفاقات رخ نداده و من اصلا صحبتی با آنها نکرده‌ام. این مسائل تمرکز ما را به هم می‌زند و مشکل‌ساز می‌شود.

,

کاشانی با اشاره به صحبت‌های یکی از اعضای کمیته فنی گفت: یکی از اعضای کمیته فنی به من گفت اگر مشکل خروجی بازیکنان و مشکل لباس را حل کنید 50 درصد مشکلات تیم حل می‌شود. واقعا خنده‌دار است که مشکلات تیم امید این گونه است.

,

کاشانی در مورد انتخاب سرمربی تیم امید و گزینه‌هایی که انصراف دادند گفت: از روز اول با کمیته فنی 4 جلسه گذاشتم و کمیته فنی اعلام کرد که وینگادا نمی‌تواند کمکی به تیم امید بکند که من به این دوستان گفتم وینگادا را چه کسی انتخاب کرده است که آنها گفتند ما و من گفتم چگونه است که بعد از 6 ماه می‌گویید این مربی کارایی ندارد. مگر همان مربی با همان کارنامه نیست که سئول را قهرمان کرد و در عربستان مربیگری کرده است. در نهایت دوستان گفتند وینگادا برخلاف کی‌روش پرستیژ کی‌روش ندارد و در نهایت شاخص‌هایی برای انتخاب سرمربی عنوان شد که بهتر است محصص، معینی و افاضلی در مورد آن شاخص‌ها صحبت کنند.

,

وی ادامه داد: دو دسته مربی انتخاب کردیم یک دسته جوانان با انگیزه‌ای مثل منصوریان، گل‌محمدی و افاضلی و دسته دوم مربیانی مثل فرکی و مایلی‌کهن. وحید هاشمیان هم تا دی ماه درگیر کلاس مربیگری‌اش است و باید دوشنبه تا پنج‌شنبه در آلمان در کلاس‌های مربیگری و کارهای گروهی شرکت کند. با توجه به وقت کمی که داریم و سه مرحله اردویی داریم مربیان نامبر وان خارجی هم نمی‌توانند به ما کمک کنند و با توجه به آشنایی که من با کرانچار دشتم و می‌دانستم او فوتبال ایران را می‌شناسد او را پیشنهاد کردم. در جلسه مشترک با کی‌روش و کفاشیان مطالب هم گفته شد. کی‌روش گلایه می‌کرد که کاش وینگادا خودش هم بود که من به او گفتم به خاطر بحث مالیاتی از باشگاه پرسپولیس او نمی‌تواند به ایران بیاید. وینگادا آخرین بار با وساطت فدراسیون فوتبال 15 مهرماه از ایران خارج شد. اکنون هم برای وینگادا بلیت قطر تهیه شده و او و دستیارانش در 19 آبان در اردوی قطر تیم را هدایت می‌کنند. تیمی که باید دو بازی دوستانه آنجا داشته باشد اما برخی از دوستان کمیته فنی به من گفتند وینگادا زمانی که قرار بود بماند اتوریته لازم را نداشت اکنون که ماندنش معلوم نیست چه خواهد شد. چهارشنبه هم در جلسه هیات مدیره فدراسیون حاضر شدم تا گزارش بدهم اما به من وقتی نرسید پنج‌شنبه هم به کفاشیان گفتم که وقت کم است و اگر تغییرات قرار است داده شود اعمال شود.

,

وی با اشاره به گزینه‌های مربیگری تیم امید گفت: فرکی، منصوریان و گل‌محمدی از حضور در تیم امید عذرخواهی کردند. درست هم می‌گویند با توجه به تعهداتشان به باشگاه‌ها نمی‌توانند به تیم امید کمک کنند. در هر حال ما با وینگادا  در قطر حاضر می‌شویم.

,

وی ادامه داد: دیشب یکی از دوستان آخر شب به من گفت کفاشیان گفته وینگادادر قطر بماند تا با فرصت بیشتری انتخاب سرمربی را انجام بدهیم. کی‌روش به من گفت سه روزه می‌روم و برمی‌گردم اما قاسمی دستیارش به من گفت با توجه به تعطیلات عاشورا و تاسوعا او بعد از تعطیلات به ایران می‌آید به نظرم برای کفاشیان نظر کی‌روش در انتخاب سرمربی تیم امید خیلی مهم است و می‌خواهند با او مذاکره کنند.

,

وی ادامه داد: اگر فضا به گونه‌ای باشد که کمک کنم کمک می کنم اما اگر غیر از این باشد فضا را برای دوستان دیگر باز می‌کنم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه