اخبار داغ

لزوم پیوستن مدعیان مردمی بودن به قافله عزم امت اسلامی

لزوم پیوستن مدعیان مردمی بودن به قافله عزم امت اسلامی
مغرب پرس : اصلاح طلبان استان همچنان درگیر مسایل سطح پایینی هستند که دیگر طعنه به خنده می زند و همچنان اندر خم یک پیچ مانده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

و به نقل از پایگاه خبری مغرب ، احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر این روزها اولویت اول جامعه اسلامی ایران است .

,
 
,

دستگاه های انقلابی در حال ایجاد زیرساخت های قانونی برای احیای این واجب الهی هستند و در این بین حمایت همه جانبه مردم را نیز همراه خود می بینند که نشان از احساس نیاز جامعه امروز برای جاری شدن این واجب مؤکد می باشد .

,
 
,

حواشی بسیاری که بر سر راه احیای این فریضه قرار گرفت کمی تعجب برانگیز است به طوریکه رسانه ها و برخی سیاسیون نیز به جمع منتقدین این طرح پیوستند .

,
 
,

در این بین رسانه های زنجیره ای اصلاح طلبان نیز تمام اهتمام خود را به کار بستند تا بتوانند موضوع امر به معروف را به قضیه اسیدپاشی های اخیر در اصفهان ربط دهند و در این راه مقالات بسیاری را منتشر کردند .

,

                                         
,
, ,
,
به عنوان نمونه روزنامه اعتماد در صفحه اول روز چهارشنبه 30 مهر در ستون حرف روز خود با تیتر "تقلیل امر به معروف و نهی از منکر، چرا؟" ابتدا با گره زدن ماجرای اسیدپاشی چند روز پیش در شهر اصفهان با موضوع اجرای امربه معروف به خواننده اینچنین القا می کند که همزمانی این حادثه با بررسی طرح حمایت از امران امربه معروف و نهی از منکر، آغازی بر یک شروع ناامنی و هرج و مرج در جامعه خواهد بود و بطور ضمنی این چنین طرح می کند که امر به معروف در جامعه یعنی آسیب به جامعه!!!
,
 
,

دیگر رسانه های اصلاح طلبان مانند شرق نیز همین خط را پی گرفته اند و در حال دامن زدن به قضیه ای هستند که کاملا با روح فریضه امر به معروف در تضاد است .

,
 
,

رسانه های اصلاحات جاری شدن نهی از منکر در فضای عمومی جامعه را تقابل مردم با مردم می دانند و این امر موجب بروز تنش های احتمالی می خوانند که آنچنان که پیداست نشر اینگونه مطالب سبک یا نشان از جهت دار بودن آن است و یا واقعا از عدم آگاهی به کنه مطلب منشا می گیرد که مطمئنا دوستان رسانه ای اصلاحات با آن طمطراق های خاص خود قایل به ضعف علم خود نیستند و نخواهند بود .

,
 
,

اصلاح طلبان کرمانشاه همچنان اندر خم یک پیچ

,
 
,

در استان کرمانشاه هم کوشش های مردمی در احیای این فریضه الهی چشمگیر است و مردم و نمایندگان در راستای تحقق هرچه زودتر این امر در تلاش هستند .

,
 
,

در همین رابطه و روز گذشته شاهد راهپیمایی مردم در حمایت و لزوم تحق این فریضه الهی در سطح جامعه اسلامی بودیم که نشان از همراهی مردم با نهاد های مروج این فریضه الهی بود .

,
 
,

اما نکته قابل توجه در این بین انفعال سیاسیون اصلاح طلب کرمانشاهی در زمینه اظهار نظر در باب موضوع است که در حرف خود را هم کاسه مردم جلوه می دهند اما در عمل خبری از اقدام قابل توجهی نیست .

,
 
,

ااصلاح طلبان استان همچنان درگیر مسایل سطح پایینی هستند که دیگر طعنه به خنده می زند و همچنان اندر خم یک پیچ مانده اند .

,
 
,

انگار نه انگار که نیاز امروز جامعه و فریاد مردم تحقق فریضه امر به معروف است و نه تقسیم غنائم پست های مدیریتی و کشمکش های بی حاصل که از حوصله مردم هم خارج شده است و دیگر اهمیتی برای مردم ندارد .

,
 
,

به هر روی تحقق این فریضه الهی آرزوی دل مردمی است که این روزها فریاد لبیک یا حسین (ع) را با تمام وجود سر می دهند و در این بین پیوستن مدعیان مردمی بودن به قافله عزم مردم می تواند برای آنان چهره ای قابل قبول را بسازد .

,


انتهای پیام/ج

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه