اخبار داغ

به‌مناسبت روز ملی سینما؛

غول خفته آهنی یا بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری جنوب کشور؟/ پروژه‌ای که یاسوجی‌ها یک دهه چشم‌انتظارِ رونقش هستند

غول خفته آهنی یا بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری جنوب کشور؟/ پروژه‌ای که یاسوجی‌ها یک دهه چشم‌انتظارِ رونقش هستند
مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج که از آن به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری جنوب کشور یاد می شد در شرایط حاضر به دلیل عدم توجه سرمایه گذار در شرایط کرونا طبق گفته مسئولان متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج که از آن به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری جنوب کشور یاد می شد قرار بود  ساخته شود تا رونقی بر بازار کارهای هنری و فرهنگی در مرکز استان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این روزها مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج حال خوشی نداشته و تمام مصاحبه های مدیران همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و اسکت فلزی آن در وردوی شهر یاسوج چهره ای مخدوش از کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد.

,

در همین رابطه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: در 5 الی 6 مرتبه با سرمایه گذار طرح ملاقت و دیدارهایی صورت گرفت، و در آخرین مورد سرمایه گذار برای بررسی این پروژه قرار بر آمدن به استان داشتند اما وضعیت قرمز شهرستان مانع از آمدن این سرمایه گذار شد.

, صبح زاگرس,

محمد علی پیر سبزی با اشاره به اینکه دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری این پروژه صورت گرفت، تاکید کرد: توان کاری و فنی سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت، و قرار بر آمدن به استان بود اما این موضوع محقق نشد.

,

وی با اشاره به  پیشرفت 50 درصدی این پروژه افزود: این مجتمع فرهنگی نیازمند بودجه 150میلیاردی است.

,

در شرایط حاضر باید دید  این پروژه که نزدیک به یک دهه روند تکمیل آن به طول انجامیده است، تا پایان دولت فعلی می توان رشد و رونقی در پیشرفت آن مشاهده شود یا همچنان به عنوان نمایی زننده با نام فرهنگ اما فاقد روح و منظر در ورودی شهر یاسوج خودنمایی می کند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه