اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

دفاع مقدس، بهترین الگوی مقاومت در گام دوم انقلاب/ اکنون بیشترین تلاش و تمرکز دشمن در حوزه امنیت است

دفاع مقدس، بهترین الگوی مقاومت در گام دوم انقلاب/ اکنون بیشترین تلاش و تمرکز  دشمن در حوزه امنیت است
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش گفت: در یک جمله هدف اصلی استکبار در این حوزه تمرکز بر قوه بازدارندگی فعال ترکیبی جمهوری اسلامی است و راه مقابله با آن هوشیاری – بصیرت – تحلیل خواسته دشمن و ایستادگی و مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در برخی از شهرستانهای کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه رابر: مبارزه با فساد نیاز به یک برخورد انقلابی و عمل انقلابی است

, امام جمعه رابر: مبارزه با فساد نیاز به یک برخورد انقلابی و عمل انقلابی است, امام جمعه رابر: مبارزه با فساد نیاز به یک برخورد انقلابی و عمل انقلابی است,

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در همایش سراسری سران قوه ، همایش سراسری قوه قضاییه با روسای دادگستری و معاونین دستگاه قضا در فضای مجازی گفت: مقام معظم رهبری نکات کلیدی درباره تحول و الزامات قوه قضاییه و موضوع مهم فساد ستیزی را و باید ها و نباید ها آن مطرح شد.

,

وی افزود: مقام عظمای ولایت فرمودند فسادهای مالی و اقتصادی گرفتاریهای بزرگی است یک ویروس خطرناک است مثل همین ویروس کرونا به شدت واگیر دار و مسری است فساد در یک جامعه سریع و شدید به جاهای مختلف سرایت می کند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در ویروس کرونا دست آلوده و ناپاک موجب انتقال ویروس است و در فساد هم دست آلوده و ناپاک موجب فساد و انتقال فساد می شود.

,

امام جمعه رابر  با بیان اینکه آنچه که ذیل سخنان مقام معظم له مطرح می شود دو سؤال اساسی است اینکه چرا در مبارزه با فساد باید قاطعیت به خرج داد؟ و چرا باید دست مفسدان اقتصادی قطع شود؟ گفت: در مبارزه با فساد روح امید به اسلام و اعتماد به نظام و ساختار کارآمدی وبه تقویت نظام نقش عمده ای دارد .

,

خطیب جمعه رابر افزود: مبارزه با فساد فقط اثر و برکات اقتصادی تنها ندارد آثار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حتی آثار اعتقادی دارد، مبارزه با فساد به اعتقاد به نظام، مشارکت مردم در حمایت ازانقلاب و اسلام نقش به سزایی دارد.

,

وی یادآور شد: مبارزه با فساد کاهش آسیب های اجتماعی را در پی دارد، فرهنگ کار تولید و امید به کسب و کار را رواج میدهد و ارز ش های دینی را تقویت می کند و مواجه قاطعانه با فساد مطالبه عدالت را تبدیل به یک مطالبه عمومی می کند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت : عطر عدالت جامعه را سر زنده و با نشاط نگه می دارد.

,

وی با اشاره به این سؤال که چرا باید دست مفسدین اقتصادی قطع شود تصریح کرد:  فساد اقتصادی مانند یک ویروس خطرناک است اگر جلوی آن گرفته نشود در جامعه ریشه می دواند و در خود بدنه دستگاه قضا و در جامعه ریشه مییدواند و اینکه قطع دست مفسد و فساد نماد اقدام و عمل است یعنی مبارزه با فساد با سخنرانی مساعده کار به جایی پیش نمی برد.

,

خطیب جمعه رابر گفت : مبارزه با فساد نیاز به یک برنامه ، نیاز به یک قاطعیت و برخورد انقلابی و عمل انقلابی دارد.

,

وی ادامه داد : قطع دست مفسدان یعنی مبارزه با فساد مهمتر از مبارزه با مفسدان است، مفسد اقتصادی موجودی مفلوک است که به چنگ عدالت در افتاده است اجرای عدالت در حق او نماد مبارزه با فساد است که در پیکر جامعه جاری کرده است این است بحمدالله دستگاه قضا با آمدن ریاست قوه قضاییه حضرت آیت الله ریسی مبارزه با فساد به اوج خود رسیده است امید داریم با سرعت و با دقت ، به حق و با قاطعیت این روند مبارزه با فساد استمرار پیدا کند باشد زمینه ظهور امام زمانمان فراهم گردد.

,

 

,

امام جمعه زرند: دفاع مقدس، بهترین الگوی مقاومت در گام دوم انقلاب

, امام جمعه زرند: دفاع مقدس، بهترین الگوی مقاومت در گام دوم انقلاب, امام جمعه زرند: دفاع مقدس، بهترین الگوی مقاومت در گام دوم انقلاب,

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به سی و یکم شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی بر علیه کشور و ملت مبارز و انقلابی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا  به ویژه شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: بهترین الگوی مقاومت و قوی شدن در گام دوم انقلاب، دفاع مقدس است.

,

وی گفت: نظام اسلامی میراث خون شهدا است و همه مسئولین و مردم مثل امام سجاد و زینب کبری باید با نگه داشتن یاد شهدا روحیه شهادت و ظلم ستیزی در جامعه بخصوص نسل جوان نهادینه کنند.

,

امام جمعه شهرستان زرند افزود: همه ما میراث دار شهدا و ایثارگران و جانبازان حق علیه باطل هستیم و باید این ایام که یادآور مجاهدت های آنان است گرامی داشته شود.

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید با گردن ترامپ ها و منافقان کوچک داخلی که معیشت مردم و زمینه تولید را بهم زدند بشکند تا زمینه اعتماد هر چه بیشتر مردم فراهم گردد.

,

 

,

امام شهرستان رفسنجان: دوران دفاع مقدس پرافتخارترین جریان تاریخ انقلاب است

, امام شهرستان رفسنجان: دوران دفاع مقدس پرافتخارترین جریان تاریخ انقلاب است, امام شهرستان رفسنجان: دوران دفاع مقدس پرافتخارترین جریان تاریخ انقلاب است,

حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان  اظهار کرد: شاهد انعقاد قرارداد میان امارات و بحرین با دشمن خود و خدا هستیم در حالیکه که خداوند در قرآن ما را از نزدیک شدن به دشمنان خود و خداوند منع کرده است، این کشورها یا خود را مخاطب آیات قرآنی نمی دانند یا اینکه خلاف صریح دستور قران عمل کردند.

,

وی افزود: امارات و بحرین می خواهند خود را در پناه اسرائیل حفظ کنند حال آنکه اسرائیل در مقابل یک مجموعه مقاوم حزب الله لبنان یک روز هم نمی تواند بایستد؛ قرار داد با اسرائیل بهره ای جز خاری و ذلت در دنیا و آخرت برای آنان نخواهد داشت.

,

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره هزاران شهید، جانباز، آزاده و مفقودالاثر اطهار کرد: امسال دوران دفاع مقدس چهل ساله می شود، یکی از پرافتخارترین و ماندگارترین جریان های تاریخ انقلاب مساله دفاع مقدس است.

,

وی افزود: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و ایستادگی ملت مسلمان ایران در دفاع از انقلابف نظام و نوامیس است، در جنگ تحمیلی ما تجاوز نکردیم و آغاز گر نبودیم، در 18 آذر 70 دبیر کل سازمان ملل آغازگر جنگ را کشور عراق اعلام کرد.

,

عسکری خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی ما در مقابل دنیا ایستادیم از 11 کشور دنیا اسیر داشتیم همان قدرت هایی که ادعای انسان دوستی دارند، دنیا علرغم اختلافات اعتقادی، سیاسی و نظامی که با هم داشتند برای شکستن ایران متحد شدند اما همه ناکام ماندند و زمین خوردند.

,

 

,

امام جمعه بردسیر: هدف ما از 8 سال دفاع مقدس، پاسداشت ارزش های انقلاب و اسلام بود

, امام جمعه بردسیر: هدف ما از 8 سال دفاع مقدس، پاسداشت ارزش های انقلاب و اسلام بود, امام جمعه بردسیر: هدف ما از 8 سال دفاع مقدس، پاسداشت ارزش های انقلاب و اسلام بود,

حجت الاسلام کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر  در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع ما دفاع مقدس نامیده شده زیرا به راستی نتیجه این دفاع، پاسداشت مقدسات و ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسلام بود.

,

وی افزود: شرکت ما در این هشت سال جنگ، دفاعی بود نه تهاجمی و فرق این دو جنگ اینست که ما نه به خاطر خوی تجاوز طلبی که به خاطر بروز غیرت و وفاداری عمیق به آرمانهایمان نسبت به ناموس، وطن و دینمان وارد این جنگ شدیم و اگر این دفاع نبود همه ی ارزش هایی که برایش قیام کرده بودیم نابود می شد.

,

حجت الاسلام کرمانی بیان کرد: عزت ما در دنیا و الگو گرفتن سایر ملت های مظلوم مثل لبنان و سوریه از ما، و رسیدن به استقلال از ثمرات و برکات دفاع مقدس در چهره ی جهانی ما است.

,

امام جمعه شهرستان بردسیر تصریح کرد: میدان دفاع هشت ساله، زمینه رشد و پرورش چهره هایی جهانی و بین المللی امثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که دنیا را تکان داد و لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت و کم نبودند و نیستند افرادی که در جبهه ها پرورش یافتند.

,

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره سند۲۰۳۰ گفت: ما باید استقلال و عزتی که ثمره دفاع مقدس است را حفظ کنیم و نگذاریم بیگانگان برای مهمترین سرمایه های ما تصمیم گیری کنند و تربیت بچه های ما طبق نیاز و خواسته های دشمنان ما باشد و وظیفه همه به خصوص مسئولین است که هشدارها و تذکرهای مقام معظم رهبری را در این مورد مد نظر بگیرند و نگذارند این قالب جدید از جنگ نرم و نفوذ، در کشور شکل گیرد.

,

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به اینکه نسبت به کسانی که از جنگ تحمیلی درس نمی گیرند و فراموش کرده اند که آمریکا اصل مسلم سیاست خارجی و ذات آن بر مبنای دشمنی با اسلام و به خصوص جمهوری اسلامی است، ابراز تاسف کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن فاسدترین انتخابات آمریکا یعنی انتخابات ریاست جمهوری، عده ای سعی دارند تا با شرطی کردن مسائل و کارهای کشور، مردم را به نتیجه این انتخابات دلخوش کنند.

,

حجت الاسلام کرمانی اذعان کرد: چهل سال است که سیاست های آمریکا نسبت به ما تغییر نکرده و فرقی هم نمی کند که چه کسی رئیس جمهور شود، ما باید با حفظ استقلال کشور روی پای خودمان بایستیم و از هشت سال دفاع مقدس درس بگیریم.

,

وی در پایان افزود: درست است ریشه  برخی از مشکلات ما تحریم ها و مسائل بیرونی است اما ریشه یک سری بی نظمی ها و مشکلات داخلی و به دلیل نبود نظارت و مدیریت صحیح است که امیدواریم مسئولان زودتر اقدام کنند.

,

 

,

امام جمعه عنبرآباد:شگرد دشمنان این است که با مذاکر با دشمن مشکلات حل خواهد شد

, امام جمعه عنبرآباد:شگرد دشمنان این است که با مذاکر با دشمن مشکلات حل خواهد شد, امام جمعه عنبرآباد:شگرد دشمنان این است که با مذاکر با دشمن مشکلات حل خواهد شد,

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: گروه‏ هاى جهادى در مساعدت به محرومان، شایعه‏ سازی هاى کاذب براى ایجاد و تشدید اختلاف بین قواى سه گانه و تصویرسازى براى القاى حاکمیت دوگانه و تلاش براى القاء این‏که مقاومت و پایدارى ملت ما علت اصلى شرایط کنونى اقتصادى است و با سازش و مذاکره با دشمن مشکلات حل خواهد شد؛ وارد میدان می شود و این شگردها را به کار می گیرد تا به اهداف شوم خود برسد.

,

وی با تسلیت شهادت سه ساله کربلا حضرت رقیه(س) و رسیدن کاروان اسرا به شام افزود: در نهضت عاشورا، عملیات روانى گسترده دستگاه بنى امیه و القاى دروغ در پوشش واقعیت، افکار عمومى آن دوران را براى همراهى در جنگ علیه خاندان رسالت، اقناع و متقاعد کرد.

,

وی افزود: پنهان‏ سازى بخشى از واقعیت و استفاده از تکنیک دروغ بزرگ توسط دستگاه حاکم، باعث شد تا بعد از حادثه عاشورا بسیارى ندانند آنکسى که یزید و ابن زیاد از او به‏ عنوان خارجى یاد کردند و به قتلش رساندند، نوه رسول خدا (ص) بوده است. آن‏ها با روایت سازى و تمسک به تکنیک برچسب زنى و عنوان‏ سازى مردم را متقاعد کردند علیه کسى وارد جنگ شوند که در برابر حکومت خروج کرده است و روایت «قیام علیه ظلم» را به روایت «خروج علیه خلیفه» تغییر دادند. بنابراین استفاده از تکنیک‏ هاى مختلف پیش از وقوع حادثه کربلا، در وقوع آن نقش مهمى را ایفا کرد و اینجا است که تکمیل حماسه کربلا، با حماسه شام اهمیت می یابد.

,

 

,

امام جمعه رودبارجنوب:برخی دلدادگان غرب به دنبال این هستند که نتیجه انتخابات آمریکا برای ما مهم است

, امام جمعه رودبارجنوب:برخی دلدادگان غرب به دنبال این هستند که نتیجه انتخابات آمریکا برای ما مهم است, امام جمعه رودبارجنوب:برخی دلدادگان غرب به دنبال این هستند که نتیجه انتخابات آمریکا برای ما مهم است,

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرذ:بعضی خانواده ها به خاطر تورم و گرانی به سختی معیشت خود را تامین می کنند مسئولین نظارت ها را بیشتر کنند تا کمتر به اقشار ضعیف جامعه آسیب‌ برسد.

,

رئیسی بیان کرد: مطالعه تاریخ برای همه انسان ها مایه عبرت است دشمن در همه حال به دنبال فریب مومنان و تفرقه میان مومنان است .

,

خطیب نماز جمعه این هفته رودبارجنوب افزود:برخی دلداگان غرب به دنبال این هستند که القا کنند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما مهم است اما برای ما هیچ تفاوتی نمی کند که چه کسی انتخاب بشود.

,

وی بیان کرد: دشمن در داخل کشور با بزرگ نمایی مشکلات و جنگ روانی به دنبال این است که مردم  را ناامید کند .

,

 

,

امام جمعه فهرج: برخی مشکلات اقتصادی ثمره مدیریت ناجوانمردانه درون کشور است

, امام جمعه فهرج: برخی مشکلات اقتصادی ثمره مدیریت ناجوانمردانه درون کشور است, امام جمعه فهرج: برخی مشکلات اقتصادی ثمره مدیریت ناجوانمردانه درون کشور است,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در جنگ تحمیلی عزتی را به دست آوردیم که تمام دنیا در برابر آن سر تعظیم فرود آوردند.

,

وی برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی را ثمره مدیریت ناجوانمردانه در درون عنوان و بیان کرد: بخشی از التهابات اخیر در بازار طلا، ارز و خودرو مرتبط با تحریم هاست اما قسمت قابل توجه این مشکلات به مسائل مدیریتی داخل کشور برمی گردد.

,

ابراهیمی حمایت کشورهای مدعی قدرت از رژیم غاصب صهیونیستی را نشانه ضعف آنها دانست و افزود: یکی از نشانه های درماندگی این کشورها دست به دامان شدن به کشورهای حقیر امارات و بحرین است که سبب شد ضعف آنها بیش از پیش نمایان شود.

,

خطیب جمعه فهرج تصریح کرد: در مقابل ضعف این کشورها ما برای حقانیت خود جان دادیم و تلاش کردیم و با قدرت به عزت امروز در دنیا رسیدیم.

,

 

,

امام جمعه موقت ریگان: ترامپ کم خردترین رئیس جمهور آمریکا است

, امام جمعه موقت ریگان: ترامپ کم خردترین رئیس جمهور آمریکا است, امام جمعه موقت ریگان: ترامپ کم خردترین رئیس جمهور آمریکا است,

حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر نهضت عاشورا و جدش امام حسین علیه السلام عاشقانه قیام کرد و با این قیامش یک سیلی محکمی بر صورت استکبار زد.

,

امام جمعه موقت ریگان افزود: دشمن بیکار ننشست و جنگ هشت ساله را بوجود آورد، اما فرزندان این نظام مقدس با تأسی از نهضت حسینی یک وجب از این خاک را به دشمن ندادند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان امروز با تمام قدرت قصد براندازی این نظام را دارند، وظیفه همه ما این است که از این نظام دفاع کنیم.

,

امام جمعه موقت ریگان اشاره داشت به لفاظی ترامپ علیه ایران و عنوان کرد: ترامپ کم خِرد ترین رییس‌جمهور آمریکا است.

,

 

,

امام جمعه کهنوج : هم اکنون بیشترین تلاش و تمرکز  دشمن در حوزه امنیت است

, امام جمعه کهنوج : هم اکنون بیشترین تلاش و تمرکز  دشمن در حوزه امنیت است, امام جمعه کهنوج : هم اکنون بیشترین تلاش و تمرکز  دشمن در حوزه امنیت است,

حجت الاسلام و المسلمین  افشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه بنت الحسین(ع) به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت : مردم ایران در شرایطی که تازه با نهضت اسلامی خود توانسته بودند حکومتی جدید در کشور شکل دهند و هنوز ساختار جمهوری اسلامی تثبیت نشده بود که استکبار جهانی جنگی را بر کشور ما تحمیل کرد.

,

وی افزود : یکی از عبرتهای مهم دوران دفاع مقدس عدم مذاکره بود اگر فلسطین با مذاکره آزاد شد بقیه جاها آزاد می شود در فلسطین60الی 70سال است دائم در حال مذاکره اند .

,

خطیب نماز جمعه کهنوج ادامه داد: اگر قرار بود با صدام مذاکره کنیم تا الان همه جا را گرفته بودند.

,

حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: در برجام مذاکره کردیم و آمریکا همه چیز را گرفت و چیزی نداد و تحریم ها را برگرداند و ما این را تجربه کردیم هر وقت ایران لبخند زد نسبت به آمریکا و انگلیس کینه و زهرشان ده برابر شد هر وقت مقاومت کردیم پیروز شدیم .

,

وی افزود : تردیدی نیست که دشمن زخم خورده از شکست های پیاپی در فشار حداکثری برای ماه های آینده ایران اسلامی طرح های شیطانی را تدارک دیده است.

,

امام جمعه شهرستان کهنوج با بیان اینکه بیشترین تلاش و تمرکز دشمن در حوزه امنیت است، گفت: در یک جمله هدف اصلی استکبار در این حوزه تمرکز بر قوه بازدارندگی فعال ترکیبی جمهوری اسلامی است و راه مقابله با آن هوشیاری – بصیرت – تحلیل خواسته دشمن و ایستادگی و مقاومت است.

,

 

,

امام جمعه نرماشیر: ما برای بدست آوردن امنیت هشت سال جنگیدیم و تسلیم نشدیم

, امام جمعه نرماشیر: ما برای بدست آوردن امنیت هشت سال جنگیدیم و تسلیم نشدیم, امام جمعه نرماشیر: ما برای بدست آوردن امنیت هشت سال جنگیدیم و تسلیم نشدیم,

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ایرانژاد امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه های این هفته خود بیان کرد:انسانی که با تقوا باشد هیچ وقت خود را نمی بیند.

,

ایرانژاد در ادامه بیان کرد:حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت خود را ندید و هیچ وقت تکبر نگرفت چون روی نفس خود کار کرده بود.

,

وی افزود:دشمنان با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی گور خودشان را کندند و جواب این ناجوان مردانگی را خواهند دید.

,

خطیب جمعه نرماشیر در ادامه عنوان کرد:  درست است که تحریم ها برای ما  مشکل ایجاد کرده است اما این تحریم ها ما را مقتدرتر و پایدارتر می کنند.

,

ایرانژادگفت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره ها، رشادت ها و پایداری ها است و ما هشت سال جنگیدیم اما تسلیم نشدیم.

,

وی در پایان بیان کرد: ما برای این امنیت خون ها دادیم و باید قدر این امنیت و آسایش و قدر این رهبر عزیز را بدانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه