اخبار داغ

در دیدار نماینده ولی فقیه کرمان با رئیس بنیاد شهید عنوان شد؛

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به فرهنگسازی خاص نیاز دارد/ امضای سه تفاهم نامه در کنار مزار شهید سلیمانی

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به فرهنگسازی خاص نیاز دارد/ امضای سه تفاهم نامه در کنار مزار شهید سلیمانی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران کشور با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران کشور با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کرد., راه آرمان,
تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به فرهنگسازی خاص نیاز دارد
, تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به فرهنگسازی خاص نیاز دارد, تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به فرهنگسازی خاص نیاز دارد,

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدای سلیمانی در دیدار با سعید اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آقای اوحدی مرد روزهای سخت هستند چه در زمانی که در سازمان حج و زیارت مشغول به فعالیت بود و حادثه منا رخ داد و از فضای ایجاد شده به نفع انقلاب توانستیم عبور کنیم و چه در دوران سخت تاریخی ترین جریان های مقاومت کشور در دفاع مقدس حضور داشته و از آزادگان سرافراز است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: آنچه که در خصوص خانواده ایثارگران باید در دستور کار قرار گیرد سه مسئله اشتغال فرزندان، درمان و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در تمامی مجموعه خدمات رسانی کشور نیاز به توجه ویژه و فرهنگسازی خاص دارد؛ چرا که این افراد دِینی که به گردن انقلاب و همه ما دارند، اداشدنی نیست و امیدواریم شاهد باشیم خانواده شهدا در کمال عزت، افتخار و رضایت زندگی کنند.

,

 

,
تأمین اشتغال خانواده ایثارگران باید حل شود/ امضا سه تفاهم نامه مهم در کنار مزار شهید سلیمانی
, تأمین اشتغال خانواده ایثارگران باید حل شود/ امضا سه تفاهم نامه مهم در کنار مزار شهید سلیمانی, تأمین اشتغال خانواده ایثارگران باید حل شود/ امضا سه تفاهم نامه مهم در کنار مزار شهید سلیمانی,

 

,

سعید اوحدی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سیلمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن سلام و درود به روح بلند امام راحل و شهدای انقلاب به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز سه تفاهم نامه مهم تأمین زمین، ساخت مسکن برای ۲ هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و ۲۰۰ ایثارگر و ساماندهی گلزارهای شهدای زیر ۱۰ مزاری امضا شد.

, سعید اوحدی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سیلمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن سلام و درود به روح بلند امام راحل و شهدای انقلاب به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز سه تفاهم نامه مهم تأمین زمین، ساخت مسکن برای ۲ هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و ۲۰۰ ایثارگر و ساماندهی گلزارهای شهدای زیر ۱۰ مزاری امضا شد.,

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امضا سه تفاهمنامه اتفاق بسیار خوبی بود که در کرمان رخ داد و این موضوع باید برای استان های دیگر الگو شود؛ آنچه که در این تفاهم نامه ها انجام شده است این است که مجموعه های خصوصی به منظور تأمین اشتغال پای کار آمده اند.

,

وی افزود: شرکت مس بیش از ۱۱۰ مورد اشغال را برای فرزندان ایثارگران در نظر گرفته است و چنانچه این رفتار را در همه جا داشته باشیم، مسئله جدی اشتغال که دغدغه تمامی خانواده ها است، حل خواهد شد.

,

اوحدی با تأکید بر اینکه با تأمین اشتغال باید دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران حل شود، عنوان کرد: چرا که امروز از نقطه مطلوب اشتغال دور هستیم.

,

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی کشور باید در این راستا کمک کنند، ابراز کرد: تا با این رویکرد تکلیف دستگاه ها تا پایان برنامه ششم توسعه در راستای استخدام تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد عملی شود.

,

وی با اشاره به اینکه در فراکسیون ایثارگری مجلس یازدهم بیش از ۱۷۰ ایثارگر وجود دارد، تصریح کرد: مسئله تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری بند ذ ماده ۷۸ برنامه توسعه جهت اجرایی شدن مد نظر قرار گیرد و در این زمینه باید از ظرفیت های قانونی استفاده کنیم.

,

معاون رییس جمهور با بیان اینکه شاید نخستین مشکل در مواجهه با جامعه ایثارگری، اشتغال است، گفت: از استاندار و دستگاه های کرمان در این راستا فعالیت خود را آغاز کرده اند تشکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم با کار همه جانبه و حل برخی مشکلاتی که تا امروز تاخیر داشته، گام های موثری برداریم.

,

اوحدی در پایان خاطر نشان کرد: امضا این سه تفاهم نامه در محل گلزار شهدای کرمان بیعتی با شهداء به منظور ادای دین بزرگی است که جامعه ایثارگری به گردن ما دارند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه