اخبار داغ

گزارش ویژه دانا/

دلیل اصرار غربی‌ها برای مسلمان جلوه دادن بوکوحرام چیست؟+تصاویر

دلیل اصرار غربی‌ها برای مسلمان جلوه دادن بوکوحرام چیست؟+تصاویر
استفاده از واژه‌های اسلام، عقد، ازدواج، مسلمان و ... در خصوص گروه تروریستی بوکوحرام، اقدامی در جهت اسلام هراسی توسط رسانه‌های استکبار جهانی بوده تا از این طریق افکار عمومی را در تضاد با اسلام برانگیزد.
[

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا، کمتر از ده سال پیش یک گروه تروریستی در شمال نیجریه اعلام موجودیت کرد که این گروه نام خود را بوکوحرام به معنای حرام شدن تحصیل به روش غربی برای دختران گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این گروه که شباهت های زیاد به گروه تروریستی طالبان دارد، افکار خود را نیز از این گروه الگو گرفته است و رسانه‌های غربی و اپوزیسیون با ذوق زدگی فراوان این گروه را مسلمان معرفی می‌کنند.

,

این در حالی است که اقدامات این گروه تروریستی نه تنها ربطی به مسلمانان نداشته، بلکه خلاف موازین شرعی و چارچوب‌های اسلام است.

,

این گروه تروریستی در آخرین جنایت خود اقدام به ربودن ۲۷۶ دختر دانش‌آموز از منطقه شبوک در ایالت بورنو کرد. این دختران ۱۶ تا ۱۸ ساله از یک مدرسه شبانه‌روزی در شمال شرقی نیجریه ربوده شدند.

,

گفته می‌شود حدود ۵۰ تن از این دختران پس از ربوده شدن موفق به فرار شده‌اند؛ 2 هفته پس از آن ابوبکر شیکاو رهبر این گروه تروریستی در یک نوار ویدیویی ضبط شده اعلام کرد این دانش آموزان را به عنوان برده معامله می‌کند؛ وی صراحتا اعلام کرد این دختران در بازار برده‌ها فروخته می‌شوند.

,

در این میان رسانه‌های غربی و اپوزیسیون در ادامه تخریب دین مبین اسلام و پروژه اسلام هراسی، دائماً از واژه عقد یا به ازدواج درآوردن دختران توسط بوکوحرام استفاده می کنند.

,

این در حالی است که در اسلام عقدی که یکی از طرفین در آن راضی نباشد باطل اعلام شده است و خلاف موازین شرعی است.

,

این گروه‌های تروریستی که کمک‌های مالی خود را از غرب و ایادی استکباری می‌گیرند تا دست به چنین اقدامات وحشیانه‌ای بزنند، خود خوراک خبری رسانه‌های غربی برای اسلام‌ستیزی را فراهم کرده اند.

,

نکته جالب این است که تمامی مصاحبه‌ها و اظهار نظرهای این گروه های تروریستی با رسانه‌های اپوزیسیون و غربی بوده و این رسانه‌ها بیشترین پوشش خبری را از این گروه تروریستی داشته اند.

,

دشمنی غرب با دین اسلام از سال‌های بسیار قبل شروع شده است و این دشمنی به محض پیدایش دین اسلام شروع شد.

,

سال هاست که صحنه گردانان اسلام هراسی به روش‌های مختلف مختلف سعی در تخریب وجهه دین اسلام و معتقدین به آن در دنیای غرب دارند.

,

در حالی که مسلمانان آمریکا کمتر از ۱ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند؛ دستگاه عریض و طویل اسلام هراسی همیشه از گسترش این دین و به طبع آن آنچه که حرکت های بنیادگرایانه در آمریکا می خواند، ابراز نگرانی کرده و به ظاهر در تلاش است جلوی گسترش و نفوذ اسلام در آمریکا را بگیرد.

,

طبق نظر سنجی های انجام شده نزدیک به ۴۰ درصد مردم آمریکا دیدگاه خوبی نسبت به اسلام و مسلمین ندارند و اذیت مسلمین در ایالت های مختلف این کشور روز به روز بیشتر می شود و جالب توجه است که دستگاه اسلام هراسی به هیچ وجه اجازه به ثمر نشستن تلاش های انجام گرفته برای زدودن خصومت ها و کج فهمی های احتمالی را نیز نمی دهد و هرگاه تب اسلام ستیزی کاهش می گیرد با طرح و نقشه و برنامه جدیدی وارد میدان شده و از سرد شدن کوره سیاسی اسلام ستیزی جلوگیری می نماید.

,

استفاده از واژه‌های اسلام، عقد، ازدواج، مسلمان و ... در خصوص گروه تروریستی بوکوحرام، اقدامی در جهت اسلام هراسی توسط رسانه‌های استکبار جهانی بوده تا از این طریق افکار عمومی را در تضاد با اسلام برانگیزد.

,

        

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه