اخبار داغ

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس:

فعالیت نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و اقتدار نظام است/ در ایران برخلاف کشورهای غربی همه از حقوق مساوی برخوردارند

فعالیت نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و اقتدار نظام است/ در ایران برخلاف کشورهای غربی همه از حقوق مساوی برخوردارند
منصور شکرالهی با بیان اینکه نیروی انتظامی با مخلان امنیت و نظم همواره مقتدرانه برخورد کرده است، گفت: در کشورهای غربی و به ویژه آمریکا که دم از حقوق بشر می زدنند، شاهد اقدامات متعدد پلیس این دولت نسبت به سیاه پوستان هستیم که این مسئله نشان از نژاد پرستی آمریکایی ها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شکرالهی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه دستگاه قضا در انجام مأموریت خود با فردی تعارف ندارد و اولین اقدامات را از بدنه خود آغاز کرده است و کار خود را با اقتدار انجام می دهد، گفت: عده ای از دشمنان داخلی و خارجی علیه دستگاه قضا و نیروی انتظامی جو سازی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس با بیان اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی با جوسازی های کاری ندارند، عنوان کرد: این دو نهاد در راستای تأمین امنیت و اقتدار نظام فعالیت می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با مخلان امنیت و نظم همواره مقتدرانه برخورد کرده است، ابراز کرد: در کشورهای غربی و به ویژه آمریکا که دم از حقوق بشر می زدنند، شاهد اقدامات متعدد پلیس این دولت نسبت به سیاه پوستان هستیم که این مسئله نشان از نژاد پرستی آمریکایی ها دارد.

,

شکرالهی با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران همه از حقوق مساوی برخوردار هستند و قانون اساسی ما جامع ترین قانون اساسی دنیا است، خاطر نشان کرد: در ایران با مردم همواره بر اساس اصل اسلام  و تساوی برخورد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه