اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

تمامی ادارات،سازمان ها ،بانک ها بجز ادارت خدمات رسان در سرپل ذهاب تعطیل هستند

تمامی ادارات،سازمان ها ،بانک ها بجز ادارت خدمات رسان در سرپل ذهاب تعطیل هستند
محبت جمالی نیا, فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: بدلیل قرار گرفتن شهرستان سرپل ذهاب در لیست شهرستان های پرخطر کشور از امروز تمامی ادارات،سازمان ها،بانکها بجز دستگاه های خدمات رسان آبفا،برق،مخابرات،گاز و شهرداری تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: شهرستان سرپل ذهاب یکی از شهرستان های استان و کشور است که در وضعیت هشدار قرار گرفته و با برنامه‌ریزی انجام شده و برگزاری جلسه پدافند غیرعامل با مدیریت مبارزه با قطع انتقال ویروس کرونا  تصمیم‌ بر آن شد از امروز دوشنبه ۵ آبان ماه به مدت یک هفته تا ۱۲ آبان ماه تمام ادارات دولتی و سازمان‌های مختلف اعم از بانک ها و موسسات شهرستان به جز ادارات خدمات رسان مثل آب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری و مرکز بهداشت درمان، تعطیل هستند.

وی افزود: تا پایان ۱۲ آبان ماه در شهرستان، سوپر مارکت ها، تهیه غذاهای بیرون بر، و اصنافی که نیازهای اولیه مردم را تامین‌می کنند می توانند با مشارکت لازم در این حوزه فعالیت داشته باشند.

فرماندار شهرستان گفت: از مردم،نیروی انتظامی،هلال احمر ،شهرداری، فعالین اجتماعی ویژه رسانه ها و سمن‌های فعال حوزه اجتماعی تقاضا می شود در امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آگاه بخشی خطرات جدی کرونا مشارکت لازم داشته باشند.

جمالی نیا گفت: امیدوارم که بتوانیم در بحث آبرسانی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی و با اهمیت بیشتری کنار هم باشیم و مردم نسبت به محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده مشارکت لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: در حوزه روستاها و سطح شهر اعلام کردیم که دهیاران و شهرداری محدودیتهای لازم در ورودی آرامستان ها لحاظ کنند و همچنین با جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم عزا و شادی و در حوزه روستایی و شهری از طریق بلندگو مدیریت و اطلاع رسانی شود.

وی مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید و تثبیت شعار در خانه ماندن دعوت کرد و گفت: شهردار در حوزه شهرداری تعطیلی آرامستان ها و بوستان ها و مخصوصا مراکز تجمع، مثل بازار میوه فروشان را هدایت و مدیریت کند.

وی اضافه کرد: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا در سرپل‌ذهاب از مجموع یک هزار و ۹۰۷ آزمایش پی سی آر انجام شده، ۸۱۳ مورد مثبت به ثبت رسیده و ۱۰۴ تن از کادر درمان این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

جمالی‌نیا گفت: از مجموع مبتلایان متاسفانه ۲۶ تن فوت شده‌اند و هم اکنون نیز ۲۶ فر مبتلا به کرونا در این شهرستان در بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند.  

وی افزود: وضعیت شهرستان متاسفانه پرخطر و ویروس کرونا در کمین همه افراد است از این رو تنها راه ریشه‌کنی و کاهش موارد ابتلا در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه