اخبار داغ

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس:

دستگاه قضا و نیروی انتظامی در برخورد با جرائم تعارف ندارند/ بنگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب با اقدامات ضدحقوق بشری برخورد نمی‌کنند

دستگاه قضا و نیروی انتظامی در برخورد با جرائم تعارف ندارند/ بنگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب با اقدامات ضدحقوق بشری برخورد نمی‌کنند
موسی غضنفرآبادی گفت: ثابت کرده ایم در برخورد با جرائم با فردی تعارف نداریم و دستگاه های نظارتی و قضائی با ضابطین به جد برخورد کرده اند؛ همان گونه که در اتفاقات اخیر رخ داده به جد برخورد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی و قوه قضائیه، اقدامات مجرمانه و خودسرانه در جامعه را تحمل نمی کنند، گفت: هر فردی چنین اقداماتی انجام دهد از نظر ما محکوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ داده اخیر عنوان کرد: اقتداری که دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تا کنون نشان داده است بیانگر این است کهاین دو نهاد به جد پیگیر دو موضوع است و دستورات مقتضی در این زمینه صادر و اقدامات قانونی انجام شده است.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که از این موضوعات مسائل حاشیه ای را برای کشور، نظام و انقلاب درست کند که البته برای عقلا و انسان های آگاه روشن است؛ همچنین برای هر جامعه ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد که این مسائل ربطی به نظام ندارد.

,

وی بیان کرد: اقدامات خشونت بار و ضد حقوق بشری در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای استکباری صورت می گیرد و کسی در آنجا حرفی نمی زند؛ چرا که بنگاه های دروغ پراکنی آنان قوی و گسترده هستند و نمی خواهند با این موضوعات برخورد کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با بیان اینکه اتفاق رخ داده برای جورج فلوید تنها نمونه ای کوچک از اتفاقات رخ داده در کشور آمریکا است، ابراز کرد: عده ای وطن فروش و سر سپرده داخل و خارج به دنبال این مسائل در ایران هستند تا به بزرگنمایی آنها بپردازند.

,

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از بدو خلقت آدمی، انسان های خوب و بد وجود داشته اند و این مسئله ارتباطی به جای دیگر ندارد، تصریح کرد: در هر جامعهای جرم و جنایت اتفاق می افتد و مهم اسن است که چه تصمیماتی اتخاذ می شود.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی اگر اقدامی از ناحیه نیروهای امنیتی صورت گیرد، به جد برخورد شده است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: ثابت کرده ایم در برخورد با جرائم با فردی تعارف نداریم و دستگاه های نظارتی و قضائی با ضابطین به جد برخورد کرده اند؛ همان گونه که در اتفاقات اخیر رخ داده به جد برخورد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه