اخبار داغ

دیپلمات روس:

با ترور دانشمند هسته‌ای چشم‌انداز مذاکره ایران و آمریکا روشن به نظر نمی‌رسد

با ترور دانشمند هسته‌ای چشم‌انداز مذاکره ایران و آمریکا روشن به نظر نمی‌رسد
دیپلمات روس با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای ایران گفت که با توجه به شرایطی که پیش آمده چشم اندازه مذاکره بین ایران و آمریکا روشن به نظر نمی‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی روز دوشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی «روسیا 1» با اشاره به تحولات اخیر پس از ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران گفت: گفتگو میان ایران و آمریکا با توجه به ورود بایدن به کاخ سفید می‌تواند امکانپذیر باشد، اما اکنون و با توجه به ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران و تحولات و شرایطی که به وجود آمده چشم اندازه این مذاکره روشن به نظر نمی‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اولیانوف همچنین با تاکید بر لزوم اجرای تعهدات ذیل برجام گفت که ادامه اقدامات راستی آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امری ضروری است و این امر در راستای منافع ایران و جامعه جهانی خواهد بود.
,
 
,
تروریست‌های مسلح عصر جمعه هفتم آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، این دانشمند برجسته کشور را به‌شهادت رساندند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه