اخبار داغ

در گفتگو با بازیگر مطرح تئاتر هرمزگان مطرح شد؛

مسئولان تنها در زمان جشنواره‌ها از هنرمندان یاد می‌کنند

مسئولان تنها در زمان جشنواره‌ها از هنرمندان یاد می‌کنند
صادقی گفت: متاسفانه یکی از ضعف‌های مشهود تئاتر قشم نبود برنامه برای آموزش بازیگران فعلی و جذب علاقه‌مندان در آینده است به‌طوری‌که مسئولین فعلی تئاتر قشم جشنواره تا جشنواره از هنرمندان یاد نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ نرگس صادقی بهمنی متولد ۶/۱۰/۷۵ تئاتر را از سال ۱۳۹۴ با اثر ارباب ملک به کارگردانی و نویسندگی ابوطالب احدی شروع کرد و موفقیت‌های چشمگیری در آغازین سال‌های فعالیت به دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کسب رتبه سوم بازیگری زن در دو دوره از جشنواره انصار شهرستان قشم و کسب رتبه اول بازیگری زن در هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم را می توان از دستاوردهای این بازیگر آینده دار قشمی برشمرد.

,

وی در مصاحبه با خبرنگار هرمز اظهار کرد: من به شخصه نسبت به آینده تئاتر قشم خوشبین هستم و امیدوارم با روی کار آمدن اهالی تئاتر در حوزه مدیریتی آینده ای روشن رقم بخورد.

,

صادقی افزود: گرچه با رسیدن به روزهای خوب تئاتر در قشم فاصله داریم اما با روی کار آمدن اهالی دلسوز، کاربلد و خوش فکر بتوانیم از این بی تحرکی و بی برنامگی عبور کنیم.
بازیگر اول زن در هفتمین جشنواره تئاترقشم ادامه داد: وضعیت برگزاری جشنواره هفتم بسیار اسفناک و پر اشکال بود طوری که دو ماه به اجرای جشنواره پیش از تمدید یک‌ماهه، فراخوان جشنواره هفتم منتشر شد که با حواشی زیادی نیز روبرو شد.

,
,

وی اضافه کرد: وضعیت بسیار بد تنها پلاتوی قشم که بیشترشبیه به یک انباری است از دیگر کاستی‌های این جشنواره بود که لازم است اهالی تئاتر پس از روی کار آوردن انجمن خوش فکر و با برنامه در جهت نو سازی وتجهیز آن ورود کنند.

,

صادقی گفت: متاسفانه یکی از ضعف های مشهود تئاتر قشم نبود برنامه برای آموزش بازیگران فعلی و جذب علاقه مندان در آینده است طوری که مسئولین فعلی تئاتر قشم جشنواره تا جشنواره هنرمندان را یاد کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولین منطقه ازاد و در ر‌ٰأس آن دکتر شیخ زاده که همیشه حامی هنرمندان بوده و هست و همچنین مدیریت اداره ارشاد قشم سال های پیشرو شاهد جهشی مثبت در عرصه تئاتر باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه