اخبار داغ

هیات داوران بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند

هیات داوران بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند
مرضیه برومند، فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی و علی‌اصغر دشتی داورانی هستند که آثار بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای سیاستگذاری جشنواره «هنر زنده است» با در نظر گرفتن تنوع عناوین این بخش از جشنواره و پس از اخذ موافقت هنرمندانی که همواره توجهی جدی نسبت به هنرمندان نسل جوان داشته‌اند، اسامی داوران این بخش را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرضیه برومند کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما و تئاتر، آتیلا پسیانی کارگردان و بازیگر و علی‌اصغر دشتی نویسنده و کارگردان تئاتر، داورانی هستند که آثار بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

,

بهروز غریب پور رییس شورای سیاستگذاری جشنواره با حفظ سمت، دبیری بخش تئاتر را نیز برعهده دارد و استاد علی نصیریان بعنوان رییس هیات داوران، آرای داوران را مورد تایید نهایی قرار خواهند داد.

,

شرط محدویت زمانی آثار که تا سقف ۶۰ دقیقه اعلام شده بود، با تایید شورای سیاستگذاری و به دلیل حضور بیشتر هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی حذف شد.

,

طبعا شرایط اعلام شده دیگر که در فراخوان جشنواره آنلاین «هنر زنده است» منعکس شده است، به قوت خود باقیست.

,

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را موسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع۱۱» برگزار می‌ کنند.

,

این جشنواره  به صورت رقابتی و غیر رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه