اخبار داغ

به بهانه حضور مربیان آزاد و فرنگی در کلاس پیشرفته مربیگری

قبولی عجیب مربیان ایرانی در آزمون پیچیده انگلیسی!

قبولی عجیب مربیان ایرانی در آزمون پیچیده انگلیسی!
مربیانی که هرسال در کلاس‌های مربیگری فیلا شرکت می‌کنند بعد از عبور از آزمونی با سوالاتی سخت و پزشکی که به انگلیسی طراحی شده و باید به انگلیسی جواب داده شود، مدرک بین‌المللی می‌گیرند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی داناچند سالی است که فیلا اقدام به برگزاری کلاس‌های مربیگری در کشورهای مختلف می‌کند که مربیان می‌توانند با معرفی فدراسیون کشورشان، در این دوره‌ها شرکت کنند و مدرک بین‌المللی مربیگری کشتی بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
امسال نیز این کلاس‌ها چیزی در حدود دو هفته دیگر تحت عنوان کلاس مربیگری پیشرفته در رشته آزاد در برزیل و در رشته فرنگی در فرانسه برگزار می‌شود.
,
فدراسیون کشتی از مربیان اعزامی خواسته که نیمی از هزینه‌های اعزام را خودشان پرداخت کنند که قرار است این رقم از حقوق‌شان کم شود، باقی هزینه‌ها نیز با فدراسیون کشتی است.
,
کلاسی که تاکنون قریب به اتفاق مربیان شرکت‌کننده ایرانی از پس آزمون سخت آن برآمده و مدرک بین‌المللی دریافت کرده‌اند.
,
این کلاس‌ها شامل دوره تئوری و عملی است که زیر نظر اساتید بین‌المللی در دو زمینه علمی و فنی تدریس می‌شود و در پایان، آزمونی سخت و پیچیده که بسیاری از مفاهیم علمی و پزشکی را در برمی‌گیرد به زبان انگلیسی از متقاضیان به عمل می‌آید و آنها نیز باید به انگلیسی پاسخ سوالات را بدهند.
,
نکته جالب توجه این است که اغلب مربیان ایرانی اعزامی به این دوره‌ها به زبان انگلیسی مسلط نیستند و اینکه چطور از پس این امتحان برمی‌آیند، سوالی است که باید خودشان به آن پاسخ دهند.
,
البته خود فیلا نیز به این نکته آگاهی دارد و ظاهرا فقط می‌خواهد مربیان کشورهای مختلف را صاحب حکم بین‌المللی مربیگری کند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه