اخبار داغ

چالش بلیت‌فروشی به «تئاتر فجر» رسید!/ افزایش اجراهای «آژی دهاک»

چالش بلیت‌فروشی به «تئاتر فجر» رسید!/ افزایش اجراهای «آژی دهاک»
مدیر سامانه فروش بلیت و همچنین مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در خصوص برخی انتقادها از وجود مشکل برای خرید بلیت حضور آثار، اعلام کردند که تنها مشکل ظرفیت محدود سالن‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سه روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گذشت و آثار در بخش‌هایی مختلف جشنواره، برخی با استقبال بهتری از سوی مخاطبان و برخی با کمترین استقبال اجرا شدند. سه روز ابتدایی جشنواره سی و نهم با کمترین حاشیه سپری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر,

البته یکی از نکاتی که در این سه روز مطرح بود، بحث کد خرید بلیت حضوری و مشکلات پیش آمده برای برخی خبرنگاران و همچنان مهمانان جشنواره بود.

,

برخی از فعالان رسانه‌ای و همچنین هنرمندان تئاتر از بروز مشکل برای خرید بلیت حضوری از طریق کد دریافت شده انتقاد کرده و گفته‌اند که امکان تهیه بلیت نمایش‌های مورد نظر برای شان فراهم نشده با توجه به اینکه تأخیری در خرید بلیت نداشته‌اند و ظرفیت بلیت‌های مدنظر برای نمایش نیز تمام نشده بود.

,

مشکل بلیت‌فروشی مربوط به ظرفیت سالن‌هاست

, مشکل بلیت‌فروشی مربوط به ظرفیت سالن‌هاست,

حسن جودکی مدیر سامانه فروش بلیت سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره وضعیت پیش آمده و انتقاد برخی اهالی رسانه و هنرمندان تئاتر درباره مشکل خرید بلیت حضوری از طریق کدهای ارائه شده، گفت: مشکلی وجود نداشته بلکه معضلی که ما در این دوره از جشنواره داشتیم بحث ظرفیت سالن‌های تئاتری است که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت سالن‌ها محدود و زیر ۵۰ درصد برنامه‌ریزی شده است.

,

وی ادامه داد: در سالن‌های سایه، چهارسو، قشقایی و مولوی و به طور کل سالن‌های کوچک برای استفاده از صندلی‌ها و تماشای حضوری آثار، سهمیه محدودی داشتیم.

,

جودکی یادآور شد: امسال تلاش ما بر این است که آثار از طریق فضای مجازی دیده شوند که تماشاگران می‌توانند به تماشای آثار مدنظرشان بنشینند.

,

مدیر سامانه فروش بلیت جشنواره سی و نهم تئاتر فجر تأکید کرد: مشکلی در خصوص کدها وجود نداشته بلکه ظرفیت محدود سالن است که ما را مجبور به تقسیم بندی می‌کند؛ تعدادی صندلی برای خبرنگار، تعدادی صندلی برای گروه اجرایی و سهمیه‌ای برای داورها و همچنین گروه تصویربرداری در نظر گرفته شده تا تعداد افراد داخل سالن از ظرفیت در نظر گرفته شده بر اساس پروتکل بالاتر نرود.

,

وی با بیان اینکه هر سال حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ کارت وی‌آی‌پی صادر می‌شد، اظهار کرد: در جشنواره سی و نهم برای این تعداد کد تماشای آنلاین آثار ارسال شد و برای تماشای حضوری آثار دیگر این تعداد مهمان نداریم.

,

مذاکره برای افزایش تعداد اجرای «آژی‌دهاک»

, مذاکره برای افزایش تعداد اجرای «آژی‌دهاک»,

محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز درباره تعداد کد تماشای حضور آثار به اهالی رسانه و همچنین هنرمندان مهمان، گفت: در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بیش از ۸۰ کد حضوری برای هنرمندان مهمان و حدود ۶۰ خبرنگار و حدود ۲۰ منتقد تئاتر ارسال شده است.

,

وی درباره انتقاد برخی از اهالی رسانه و هنرمندان مهمان به مشکلات پیش آمده در خرید بلیت، توضیح داد: ظرفیت سالن‌ها محدود است و ظرفیت در نظر گرفته شده خیلی از کارها به سرعت تمام شده است. به این منظور برای همه هنرمندان و خبرنگاران کد رایگان تماشای پخش مجازی آثار نیز اختصاص پیدا کرده است.

,

حسن زاده در پایان درباره اینکه متقاضی تماشای حضوری برخی آثار نظیر «آژی دهاک» کیومرث مرادی که تنها یک اجرا دارد بالاست و آیا احتمال افزایش تعداد اجراهای این نمایش در جشنواره وجود دارد یا نه، تأکید کرد: بسیاری متقاضی تماشای این اثر نمایشی هستند و با آقای مرادی گفتگو و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم یک یا ۲ اجرای دیگر برای نمایش «آژی دهاک» در نظر بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه