اخبار داغ

در بازدید از غرفه دانا در نمایشگاه مطبوعات

شاعر طنزپرداز: کارهای روحانی "احمدی نژادی" است/ داوری شکیبا و فیض در قند پهلو به معنی برتری آنها نبود

شاعر طنزپرداز: کارهای روحانی "احمدی نژادی" است/ داوری شکیبا و فیض در قند پهلو  به معنی برتری آنها نبود
کاوه جوادیه طنز پرداز کشور بخشی از کارهای حسن روحانی بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری را کارهای "احمدی نژادی" توصیف کرد.
[

کاوه جوادیه طنز پرداز کشور از غرفه شبکه اطلاع رسانی راه دانا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جوادیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام بعد دولت روحانی را طنز آمیزتر می دانید گفت: بخشی از کارهایی که آقای روحانی بعد از انتخاب شدن به عنوان ریاست جمهوری انجام داد کارهای کاملا احمدی نژادی بود.

,

این طنز پرداز به روزهای آغازین انتخاب روحانی اشاره کرده و گفت: در برخی از سفرها ایشان کارهایی را انجام دادند و یا در مراحلی  برنامه هایی را اجرا کردند که مدل احمدی نژادی بود. به عنوان مثال برنامه ارائه سبد کالا، یک توهین مستقیم به مردم بود که حتی از پرداخت یارانه نقدی هم بدتر بود.

,

وی افزود: بر همین اساس بنده یک بار شعر "خیلی خطرناکه حسن" را گفتم و در مورد برنامه های دیگر دولت نیز شعرهایی داشته ام.

,

جوادیه در خصوص اصطکاک شعر طنز با سیاستمداران، گفت: ما اصلا طنز و هنر سیاسی نداریم و شعر سیاسی هم نمی گوییم. به عنوان طنز پرداز روی مسایل اجتماعی مانور می دهیم و گاهی ممکن است در این موضوعات با سیاستمداران اصطکاکی داشته باشیم که بالاخره تقصیر ما نیست.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره برنامه قند پهلو و این که داوری ناصر فیض و شهرام شکیبا در این برنامه به منزله برتری آنها نسبت به شما بود، گفت: نه اصلا این طور نیست. برای این دوستان و آقای رفیع، مهم جلب توجه مردم به شعر طنز بود و در نهایت شکل برنامه طوری شد که حالت مسابقه به خود گرفت. و الا این، معنای دیگری نداشت.

,

وی همچنین درباره این که آیا در قند پهلو، واقعا شعرها را همان موقع  و در لحظه می سرودید، گفت: از قبل زمینه هایی را به ما می دادند و بحث کلی تقریبا معلوم بود. اما شعر اصلی در همان زمان و مدت کم سروده می شد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه