اخبار داغ

قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان استان تهران در مسابقات چهارجانبه

قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان استان تهران در مسابقات چهارجانبه
تیم فوتبال ناشنوایان استان تهران قهرمان مسابقات چهارجانبه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان و به نقل از هیات استان تهران؛ بمناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقه چهارجانبه ای با مشارکت هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقات چهارجانبه فوتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسابقه فینال روز گذشته بین تیم های فوتبال ناشنوایان تهران و یاران رسانه در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام شهر تهران برگزار و در پایان وقت قانونی، دو تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و پس از ضربات پنالتی تیم فوتبال ناشنوایان تهران موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم یاران رسانه غلبه کند و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

,

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، آرام رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران، فرهاد سلکی رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان، محمدحسین ضیایی سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا – اقیانوسیه (بعنوان بازیکن پیشکسوت فوتبال در تیم ناشنوایان تهران حضور داشتند)، داود نورچه ای معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، جمعی از مسئولین، پیشکسوتان فوتبال ناشنوایان، علاقمندان و دوستداران تیم فوتبال ناشنوایان تهران از نزدیک نظاره گر مسابقه فینال بودند.

,

تیم فوتبال ناشنوایان تهران در مسابقه قبلی خود موفق شده بود تیم هنرمندان حامی را از پیش رو بردارد و به دیدار فینال راه یابد.

,

پیش از دیدار فینال نیز دیدار رده‌بندی بین تیم های هنرمندان حامی و بنیاد شهید برگزار شد که در پایان این دیدار، تیم هنرمندان حامی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یابد و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

,

محمدعلی محمدی مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت‌.

,

در پایان از طرف هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران به تیم های اول تا سوم و همچنین تعدادی از پیشکسوتان جوایز نقدی اهدا گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه