اخبار داغ

چرا هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد به نمایشگاه مطبوعات نرفتند؟

چرا هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد به نمایشگاه مطبوعات نرفتند؟
سوالی که هر روز در نمایشگاه مطبوعات مطرح می شد این بود که آیا روسای جمهور سابق کشورمان از نمایشگاه مطبوعات بازدید خواهند داشت یاخیر. حتی برخی تا ساعت های پایانی فعالیت نمایشگاه منتظر حضور احمدی نژاد، خاتمی و یا هاشمی رفسنجانی بودند اما هیچ یک از روسای جمهور کشورمان در دولت های پنجم تا دهم در این نمایشگاه حاضر نشدند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه ها با تمام فراز و فرودهایی که داشت، بعد از یکسال تاخیر برگزار شد و بسیاری از شخصیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با حضور در این نمایشگاه، از آخرین وضعیت مطبوعات و رسانه ها مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در این بین هرچند که تبلیغات مناسبی برای برپایی این نمایشگاه صورت نگرفته بود اما با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه در آغاز به کار دولت یازدهم در سال 92، استقبال نسبتا خوبی از سوی بازدیدکنندگان صورت گرفته بود. این در حالی است که نقاط ضعف این نمایشگاه بر نقاط قوت برتری خاصی داشت و بزرگترین مشکل موجود در تشکیلات نمایشگاه، وضعیت بغرنج اینترت بود.

,

 

,

در این بین اما سوالی که هر روز در نمایشگاه مطبوعات مطرح می شد این بود که آیا روسای جمهور سابق کشورمان از نمایشگاه مطبوعات بازدید خواهند داشت یاخیر. حتی برخی تا ساعت های پایانی فعالیت نمایشگاه منتظر حضور احمدی نژاد، خاتمی و یا هاشمی رفسنجانی بودند اما هیچ یک از روسای جمهور کشورمان در دولت های پنجم تا دهم در این نمایشگاه حاضر نشدند.

,

 

,

درباره حضور هاشمی رفسنجانی هر چند درخواست های زیادی از سوی اطرافیان وی انجام شد، اما هاشمی پاسخی منفی به تمام این درخواست ها داشت و از حضور در نمایشگاه مطبوعات خودداری کرد. حتی تلاش هایی برای حضور رئیس دولت های پنجم و ششم در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات انجام گرفت اما گویا هاشمی فضای حاکم بر نمایشگاه را به سود خود ندانسته و همین امر موجب شده تا وی از حضور در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات خودداری کند.

,

 

,

از سوی دیگر برخی از فعالان فتنه همراه با اصلاح طلبان تلاش کردند تا محمد خاتمی را متقاعد سازند که در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات شرکت کند. حتی در جلسات متعدد اصلاح طلبان نیز برنامه ریزی های مختلفی برای حضور خاتمی صورت گرفت و در چندین مرحله از وی دعوت شد تا در این نمایشگاه حضور یابد. اما پیغام و پسغام های ارسالی برای رئیس دولت های هفتم و هشتم نیز نتیجه بخش نبود. در این بین از اردوگاه اصلاح طلبان خبر می رسد که خاتمی فضای سنگین نمایشگاه را علت اصلی عدم حضورش دانسته است و اعلام کرده که در صورت حضور در نمایشگاه احتمال برخوردهای نامناسب وجود دارد و به همین دلیل از بازدید نمایشگاه مطبوعات خودداری کرد.

,

 

,

یکی دیگر از چهره های شاخصی که همه انتظار حضورش در نمایشگاه مطبوعات را داشتند، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان بود. رسانه های حامی احمدی نژاد از مدت ها قبل برای حضور احمدی نژاد در این نمایشگاه، فعالیت خود را آغاز کرده بودند. رسانه های جریان انحرافی نیز منتظر بودند تا از فرصت حضور احمدی نژاد در نمایشگاه مطبوعات بهترین بهره را ببرند اما رئیس دولت های نهم و دهم نیز ذکاوت به خرج داد و وقتی شرایط بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات را به سود خود ندید، به این نمایشگاه نرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه