اخبار داغ

با رشد ۵۸۶۰ واحد شاخ کل؛

بورس سبز پوش شد/ افزایش دو برابری ارزش معاملات خرد سهام

بورس سبز پوش شد/ افزایش دو برابری ارزش معاملات خرد سهام
شاخص بورس در جریان معاملات روز جاری با ۵۸۶۰ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۵ هزار واحد قرار گرفت و تعداد معاملات تالار شیشه‌ای نسبت به روز گذشته افزایش داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بازار سهام امروز نسبت به روزهای گذشته وضعیت بهتری داشت و معاملات تالار شیشه‌ای با بهبود تقاضا در کف قیمتی نمادهای بزرگ آغاز بکار کرد و پس از چند روز منفی، با رشد شاخص کل، بورس سبز پوش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معامله گرران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۰۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۸۶۱ میلیون سهم و اوراق مالی بود.
, معامله گرران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۰۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۸۶۱ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام هم به حدود ۲۱ هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۶۰۶ میلیارد تومان بود که تقریبا دو برابر روز گذشته است. حقیقی‌ها هم در ادامه خروج پول از بازار سهام امروز هم بیش از ۸۲۸ میلیارد تومان از بازار خارج کردند. امروز ارزش معاملات خرد سهام، دوبرابر روزهای گذشته بود.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۸۶۰ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۴ واحد ایستاد اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۹۲ واحد کاهش به ۴۳۰ هزار و ۸۵۱ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۸۶۰ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۴ واحد ایستاد اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۹۲ واحد کاهش به ۴۳۰ هزار و ۸۵۱ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۵۶۵ سهم و اوراق مالی را در قالب ۹۲۸ هزار معامله و به ارزش ۷۲۹۰ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری‌غدیر، فولاد خوزستان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشتند و نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم امروز با رشد ۴۰ واحدی به ۱۶ هزار و ۹۴۵ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم امروز با رشد ۴۰ واحدی به ۱۶ هزار و ۹۴۵ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون سهم و اوراق مالی در قالب ۲۸۱ هزار معامله و به ارزش ۱۴ هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان را دادوستد کردند که بخش اعظمی از ارزش معاملات به علت فروش اوراق دولتی است.
,
 
,
نمادهای پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای بیمه پاسارگاد و ذوب آهن اصفهان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه