اخبار داغ

معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور مطرح کرد؛

سواحل مکران؛ بکر و منحصر به‌فرد/ مطالعات آمایش، شرط اعطای مجوز برای استقرار صنایع

سواحل مکران؛ بکر و منحصر به‌فرد/ مطالعات آمایش، شرط اعطای مجوز برای استقرار صنایع
احمدرضا لاهیجان زاده گفت: با توجه به بکر و منحصر بفرد بودن سوال مکران، برای اعطای مجوزهای استقرار صنایع باید مطالعات آمایش سرزمینی محدوده الحاقی سازمان منطقه آزاد در چابهار مورد توجه جدی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، احمدرضا لاهیجان زاده، معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به سواحل مکران و بازدید از نوار ساحلی سیستان و بلوچستان و بررسی آخرین وضعیت آن، بیان کرد: سواحل سیستان و بلوچستان، بکر و منحصر به فرد بوده و از قابلیت های بی نظیری برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به این ظرفیت باید انجام مطالعات آمایش سرزمینی محدوده الحاقی سازمان منطقه آزاد که یکی از ملاحظات و موارد مشروط سازمان حفاظت محیط زیست برای اعطای مجوز های بعدی استقرار صنایع است، به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و برای اجرای هر چه سریعتر نهایی شود.

بر اساس این گزارش، معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور که به منظور بررسی میدانی وضعیت سواحل سیستان و بلوچستان از منظر زیست محیطی، ساخت و سازهای حوزه سواحل و مجوزهای زیست محیطی صادر شده به این استان سفر کرده است، از سواحل گردشگری درک و در ادامه پس از بازدید از سواحل شهر کنارک، از سواحل منطقه رمین و کچو چابهار بازدید و آخرین وضعیت نوار ساحلی را بررسی کرد.

لاهیجان زاده، به منظور تبیین سیاست های سازمان در حوزه محیط زیست دریایی و بررسی مجوز های آب شیرین کن ها در مبحث تامین آب صنعتی و شرب در جلسه هماهنگی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار که با مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان برگزار شد، حضور یافت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه