اخبار داغ

لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام| برگزاری مراسم اختتامیه با حضور رییس کمیته المپیک/ تجلیل از پیشکسوتان قایقرانی

لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام| برگزاری مراسم اختتامیه با حضور رییس کمیته المپیک/ تجلیل از پیشکسوتان قایقرانی
مراسم اختتامیه لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان ورزش کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون قایقرانی، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در پایان مسابقات مراسم اختتامیه با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی، عبدی افتخاری، مجید شایسته و مجید کیهانی اعضای هیات اجرایی، مسئولان ورزش کشور، پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون قایقرانی و ورزشکاران و مربیان شرکت‌کننده در مسابقات برگزار شد.
,
در این مراسم از پیشکسوتان قایقرانی تقدیر و در پایان کاپ قهرمانی به دست رئیس کمیته ملی المپیک به تیم‌های برتر اهدا شد.
,
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: از طرف خودم و مجموعه کمیته ملی المپیک از تمام شما ورزشکاران، داوران و مربیان تشکر می کنم
,
انصاف این است که فدراسیون قایقرانی در مسیر جهش خوبی قرار گرفته است و برای رسیدن به سکوهای المپیک نزدیک شده ایم و این مهم مگر به همت شما قهرمانان و مدیریت سهرابیان در راس فدراسیون ممکن نیست.
,
وی ادامه داد: سال گذشته که از این مجموعه بازدید کردم متوجه شدم که این فدراسیون با برنامه حرکت می کند و تمام ظرفیت ملی خود را به کار گرفته است، اگر امروز شما نسل جوان موفق هستید به دلیل حضور پیشکسوتانی است که ریشه هستند و بایستی از این بزرگان تقدیر و تجلیل شود.
,
رئیس کمیته ملی المپیک افزود: قایقرانی باید به متن خانواده و جامعه منتقل شود تا در آینده ورزش ایران‌ به مثابه نگین درخشانی شود که ما به شما افتخار کنیم.
,
 
,
*تقدیر از ۵ تن از پیشکسوتان قایقرانی
,
مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی، عبدی افتخاری، مجید شایسته و مجید کیهانی اعضای هیات اجرایی، مسئولان ورزش کشور، پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون قایقرانی و ورزشکاران و مربیان شرکت‌کننده در مسابقات برگزار شد.
,
در این مراسم از علی قلم‌سیاه، مصطفی ثمری، ناصر صفرخانی، مسعود مهدوی‌نیا و ایرج اقلیمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر به عمل آمد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه