اخبار داغ

در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت مطرح شد؛

بیمه ملت به باشگاه دوهزار میلیاردی‌ها پیوست

بیمه ملت به باشگاه دوهزار میلیاردی‌ها پیوست
دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، طی گزارشی از عملکرد شرکت و ارائه موفقیت‌ها و دستاوردهای سال 99، از ورود بیمه ملت به باشگاه 2000 میلیاردی‌ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی بیمه ملت؛ دکتر دلفراز، این موفقیت را نتیجه کار گروهی، تلاش، همدلی و جدیت همه‌جانبه کارکنان و شبکه فروش بیمه ملت دانست و افزود: کارنامه یکساله بیمه ملت، حاصل اطمینان و حسن انتخاب بیمه‌گزاران در پی تلاش‌های بی‌وقفه در گذر از فرازها و فرودها با برنامه‌ریزی کلان در سطوح مدیریتی، اعتماد سهامداران، همدلی و آینده‌نگری هیات‌مدیره، تلاش همکاران در تمامی بخش‌ها و همت بلند شبکه فروش و نمایندگان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به ترکیب پورتفوی 57 درصدی بیمه شخص ثالث و درمان صنعت بیمه در سال گذشته اظهار کرد: ترکیب پورتفوی ثالث و درمان که به صورت عمومی در صنعت بیمه، بیشترین سهم را در پورتفو و خسارت شرکت‌های بیمه دارد، در پرتفوی بیمه ملت نسبت به صنعت کمتر بوده که نمایانگر عملکرد مناسب بیمه ملت در ایجاد ترکیب پرتفوی متوازن و حفظ اصول مدیریت ریسک است.
,
وی در همین خصوص ادامه داد: این ترکیب در بیمه ملت در سال گذشته 44.8 درصد بوده و در سال جاری با توجه به ارجحیت کیفیت بیمه‌های صادره به کمیت آنها و اولویت دادن به رشته‌های سودآور، به 41.5 درصد کاهش یافته است. 
,
دلفراز پای‌بندی به اخلاق حرفه‌ای و نرخ‌گذاری فنی، و همچنین نگاه آینده‌نگر به فرایند بیمه‌گری را به عنوان اصول بنیادین عملکرد شرکت ذکر کرد و افزود: با وجود رعایت اصول مدیریت ریسک و بهبود ترکیب پرتفو، میزان حق‌بیمه تولیدی سال 99 به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، بیش از 42 درصد رشد را نشان می‌دهد. 
,
مدیرعامل بیمه ملت، همچنین به افزایش سرمایه 1050 درصدی شرکت با مهر تأیید فوری حسابرس و بازرس قانونی اشاره کرد و گفت: به زودی بیمه ملت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور شناخته می‌شود.
,
گفتنی است نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت روز چهارشنبه 27 اسفند‌ماه 99 با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه