اخبار داغ

سردار نجات در گفتگو با دانا:

کمک وزارت ارشاد به رسانه‌های فرهنگی معارض نظام حرام است

کمک وزارت ارشاد به رسانه‌های فرهنگی معارض نظام حرام است
معاون فرهنگی سپاه گفت: هر نوع کمک و همراهی از جریان‌های فرهنگی که در جبهه معارض نظام هستند برای وزارت ارشاد حرام است و اگر وزیر ارشاد به این نکته توجه نکند با توجه به اینکه وی یک فرد وفادار به نظام است، بعد از گذشت چند سال می فهمد که جبهه فرهنگی که جلوی آن نایستاده اس، چه بلایی را بر سر نظام می آورد.
[

حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص توانایی ایران در دستیابی به ساخت هواپیمای RQ170 اظهار داشت: نیروهای جوان ایرانی با ساخت این هواپیما نشان دادند که در هر کاری که بخواهند و وارد شوند، می توانند موفق باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

توانایی‌های ایران برای غرب غیر قابل قبول است

, توانایی‌های ایران برای غرب غیر قابل قبول است, توانایی‌های ایران برای غرب غیر قابل قبول است,

وی افزود: از جمله ساخت این هواپیما نشان داد که استعدادهای فنی و نخبه در کشور ما کارهای دست نیافتنی هم به همت جوانان و دانشمندان ایرانی را می توانیم انجام دهیم.

,

معاون فرهنگی سپاه یادآور شد: غربی ها تا مدت ها نمی‌خواستند باور کنند که ما به غنی سازی در فناوری هسته ای دست پیدا کرده ایم؛ اما پس از مدتی که پیشرفت های ایران را دیدند برای همان مسائل که روزی باور نداشتند وارد مذاکره با ایران شدند.

,

نجات تصریح کرد: امروز هم در بحث هواپیمای RQ170 همین مسئله پیش آمده است و آنها نمی‌خواهند به این باور برسند که ایران توانسته است این هواپیما را بسازد؛ اما به زودی برای آنها مشخص می‌شود که توانایی های ایران تا چه حد است.

,

به مذاکرات خوشبین نیستیم/ آمریکا دست از راهبرد تحریم برنمی‌دارد

, به مذاکرات خوشبین نیستیم/ آمریکا دست از راهبرد تحریم برنمی‌دارد, به مذاکرات خوشبین نیستیم/ آمریکا دست از راهبرد تحریم برنمی‌دارد,

وی در خصوص مذاکرات هسته ای که در حال انجام شدن است اظهار داشت: غرب به یک راهبرد در مقابل ایران دست یافته است که این راهبرد همان راهبرد تحریم است که به این راحتی هم از آن درست نمی کشد.

,

معاون فرهنگی سپاه همچنین گفت: آمریکا تحریم را به عنوان یک اهرم و قوه فشار در دست خود گرفتند و می خواهند باعث تضعیف جمهوری اسلامی در تمام نقاط کلیدی بشوند تا مانع پیشرفت ما چه در منطقه و چه در داخل کشور بشوند.

,

نجات افزود از این رو چیزی که ما از آمریکا طی سالهای گذشته دیده و به شناخت رسیده ایم و همچنین مواردی که مقام معظم رهبری بارها گفته اند، بعید می دانیم که آمریکا از راهبرد تحریم دست بردارد.

,

وی ضمن بیان این موضوع که بهتر است تیم مذاکره کننده ما که مورد اعتماد ملت، دولت و مقام معظم رهبری هستند، هوشیار باشند و تا موقعی که آمریکا همه تحریم ها را لغو نکرده، هیچ توافقی را قبول نکنند خاطرنشان کرد: قطعاً توافق بد برای ملت ایران دستاوردی ندارد و توافق خوب توافقی است که حقوق هسته ای ایران رعایت شده و همه تحریم ها نیز برداشته شود.

,

 

,

کمک وزارت ارشاد به رسانه‌های فرهنگی معارض نظام حرام است

, کمک وزارت ارشاد به رسانه‌های فرهنگی معارض نظام حرام است, کمک وزارت ارشاد به رسانه‌های فرهنگی معارض نظام حرام است,

معاون فرهنگی سپاه در خصوص عملکرد فرهنگی برخی از رسانه ها که برای نظام حاشیه درست کرده‌اند ولی در نمایشگاه مطبوعات از حمایت خوبی برخوردار بودند اظهار داشت: توقع مردم و نظام از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه وزیر ارشاد این است که همه همت و تلاش خود را در راستای تقویت جریان های حامی انقلاب و پشتیبان نظام به کار ببندد.

,

نجات تأکید کرد: هر نوع کمک و همراهی از جریان‌های فرهنگی که در جبهه معارض نظام هستند برای وزارت ارشاد حرام است و اگر وزیر ارشاد به این نکته توجه نکند با توجه به اینکه وی یک فرد وفادار به نظام است، بعد از گذشت چند سال می فهمد که جبهه فرهنگی که جلوی آن نایستاده اس، چه بلایی را بر سر نظام می آورد.

,

وی تصریح کرد: اعتماد ما به جبهه های فرهنگی و رسانه‌ای همراه با نظام بیشتر است و اینها نشان دادن که اگر در صحنه فرهنگی خوب بیایند و خوب بجنگند می توانند اثرات رسانه های مخرب را جبران کنند ولی این نافی وظیفه اصلی وزارت ارشاد در این زمینه نمی شود.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه