اخبار داغ

رئیس سازمان اوقاف اعلام کرد

انعقاد قرارداد همکاری با ۳۰ شرکت دانش‌بنیان برای تحقق شعار سال

انعقاد قرارداد همکاری با ۳۰ شرکت دانش‌بنیان برای تحقق شعار سال
حجت‌الاسلام مهدی خاموشی از انعقاد قرارداد همکاری با ۳۰ شرکت و مؤسسه دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال توسط اوقاف کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی عصر امروز در جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران در شهرستان آمل به اجرای حدود ۱۵۰ طرح جامع در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: اولویت جدی سازمان اوقاف امورخیریه، تسریع در تکمیل و به بهره برداری رساندن طرح‌های جامع بقاع متبرکه‌ای که پیشرفت فیزیکی آن‌ها حدود ۷۰ درصد به بالا باشد ، هست.

وی افزود: پیشرفت برخی طرح‌های جامع درامامزادگان نیز کمتر از ۵۰ درصد و برخی طرح‌ها نیز روند اجرای آن‌ها به تازگی شروع شده و قطعا اعتبار‌های ویژه تری امسال در قالب عمرانی بقاع متبرکه کشور اختصاص داده خواهد شد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: این سازمان هم مانند هیات امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان آمل برای تکمیل طرح جامع ونیمه کاره این آستان مقدس دغدغه دارد و پیگیرتامین منابع اعتباری مورد نیاز هست.

خاموشی افزود: با ظرفیتی که درخود آستان مقدس امامزاده عبدالله آمل ونیز اداره کل اوقاف وامورخیریه مازندران وجود دارد واهتمام جدی تری که سازمان اوقاف وامورخیریه کشور امسال خواهد داشت، بخشی از طرح‌های نیمه کاره این آستان مقدس تکمیل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه هم آستان مقدس امامزاده عبداله شهرستان آمل وهم اجرای طرح جامع دراین مکان به مانند دیگر امامزاده‌های شاخص درکشوراز نقش محوری برخوردار است، گفت، البته سازمان اوقاف وامورخیریه تابع نظرهیات امنا اماکن مقدس هست و نقشه راهی را که آن‌ها تعیین می‌کنند، همراه خواهد شد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های موجودی که در زیرساخت‌های سازمان اوقاف و امورخیریه کشور هست، اعم از زمین‌های زراعی و کاربری‌های دیگری که در مجموعه این سازمان وجود دارد، باید برای تحقق شعار محوری سال ۱۴۰۰ در اولویت کاری قرار گیرد که حتماً هم قرار خواهد گرفت.

 وی گفت: سازمان اوقاف وامور خیریه کشور حدود ۳۰ شرکت و مؤسسه دانش بنیانی که از طریق معاونت بهره وری این سازمان در ارتباط بودند، قرارداد همکاری و مشارکت بسته شده و در آینده نیز به تعداد این شرکت افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه