اخبار داغ

عضو فراکسیون رهروان ولایت خبر داد:

جزئیات جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان با وزیر پیشنهادی علوم/ احتمال رای اعتماد به دانش آشتیانی ضعیف است

جزئیات جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان با وزیر پیشنهادی علوم/ احتمال رای اعتماد به دانش آشتیانی ضعیف است
جلسه صبح امروز نمایندگان با وزیر پیشنهادی علوم نتیجه ای در بر نداشت و نمایندگان سوالاتی را از دانش آشتیانی داشتند که وی نیز به این سوالات پاسخ داد؛ اما در پایان نمایندگان جمع بندی خاصی نداشتند و قرار شد که در جلسات بعدی بررسی های بیشتر را انجام دهند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا فخرالدین دانش آشتیانی، وزیر پیشنهادی علوم صبح امروز به جمع نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت رفت و به سوالات نمایندگان مجلس در زمینه های مختلف پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

در این باره عوض حیدرپور عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا  اظهار داشت: جلسه صبح امروز نمایندگان با وزیر پیشنهادی علوم نتیجه ای در بر نداشت و نمایندگان سوالاتی را از دانش آشتیانی داشتند که وی نیز به این سوالات پاسخ داد. اما در پایان نمایندگان جمع بندی خاصی نداشتند و قرار شد که در جلسات بعدی بررسی های بیشتر را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان فراکسیون رهروان سوالاتی در خصوص امضای نامه در مجلس ششم، معاونت وزارت علوم در زمان معین و عضویت در حزب مشارکت داشتند. دانش آشتیانی نیز به بیان سابقه خود پرداخت و اظهار داشت که در مجلس ششم نامه را امضا نکرده و در خصوص معاونت وزارت علوم در زمان معین نیز عنوان کرده که در زمان فرهادی به معاونت وزارت علوم منصوب شده و به تقاضای معین در این پست مانده است.

,

 

,

حیدرپور در بخش پایانی اظهارات خود گفت: جمع بندی ما این است که احتمال رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ضعیف است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه