اخبار داغ

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با دانا:

فاز اول فیلترینگ هوشمند تا یک ماه آینده اجرا می شود/انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها برای اجرای فیلترینگ

فاز اول فیلترینگ هوشمند تا یک ماه آینده اجرا می شود/انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها برای اجرای فیلترینگ
وزیر ارتباطات گفت: فیلترینگ هوشمند در حال نهایی شدن است فاز اول فیلترینگ یک ماه دیگر اجرایی شده و فاز دوم آن تا سه ماه دیگر اجرا می شود که در نهایت 6 ماه پس از فاز دوم فاز نهایی فیلترینگ هوشمند عملیاتی می شود.
[

محمود واعظی، وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص پاسخ وزارت ارتباطات به اولتیماتوم قوه قضائیه در راستای حذف محتوای مجرمانه از شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: از 9 ماه قبل برای فیلترینگ هوشمند برنامه ریزی و کارهایی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ضمن اشاره به برخی از اقدامات وزارت ارتباطات در این زمینه گفت: قرادادهایی در این زمینه با دانشگاه ها و بخش های مختلف بسته شده است.

,

وزیر ارتباطات در ادامه توضیح داد: این فیلترینگ هوشمند در حال نهایی شدن است و فاز اول فیلترینگ یک ماه دیگر اجرایی شده و فاز دوم آن تا سه ماه دیگر اجرا می شود که در نهایت 6 ماه پس از فاز دوم فاز نهایی فیلترینگ هوشمند عملیاتی می شود.

,

واعظی خاطرنشان کرد: امیدواریم که اینطور باشد که مردم بتوانند از اینترنت استفاده کنند و از شبکه هایی که دارای محتوای صحیح و علمی است بهره ببرند؛ ما باید بتوانیم جلوی مسائل غیر اخلاقی و مسائلی که محتوای مجرمانه دارد را بگیریم.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه