اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تأکید کرد؛

قراداد تأمین آب شرب کرمان و واحدهای صنعتی عملیاتی می شود

قراداد تأمین آب شرب کرمان و واحدهای صنعتی عملیاتی می شود
محمدرضا پور ابراهیمی گفت: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تکمیل خط انتقال آب به شهرستان کرمان را در توافق نهایی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی در نشست مشترک مدیرعامل انتقال آب خلیج فارس، مدیر شرکت گل گهر، رئیس هیات مدیره شرکت مس در خصوص مسائل مربوط به تامین آب شهرستان کرمان گفت: خوشبختانه استاندار کرمان در این زمینه حمایت های لازم را انجام داده و بزودی موضوع عقد قرارداد با شرکت ها با حضور علی زینی وند در روزهای آینده نهایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برگزاری این نشست و هماهنگی های انجام شده بتوانیم هر چه سریع تر خبرهای خوبی را در خصوص تامین آب آشامیدنی و صنعت به مردم از تخصیص سهمیه آب خلیج فارس به کرمان انجام بدهیم.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تکمیل خط انتقال آب به شهرستان کرمان را در توافق نهایی کرده است.

,

در ادامه میرعلی یاری مدیرعامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس نیز از زحمات و تلاش های  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در راستای کمک به تامین منابع مالی پروژه انتقال آب تقدیر و تشکر کرد.

,

وی افزود: تامین مالی ۲ هزار میلیارد تومان تامین مالی در سال ۹۶ و ۹۷ از طریق تشکیل سندیکا و از طریق کمیسیون اقتصادی برای اجرای طرح انتقال آب، بزرگترین کمک برای اجرایی شدن این پروژه مهم ملی در استان و کشور بود.

,

یاری اظهار کرد: اگر کمک، مساعدت های و پیگییرهای نماینده کرمان و راور در مجلس در پروژه انتقال آب نبود این پروژه به سرانجام نمی رسید.

,

مدیرعامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس تصریح کرد: ظرفیت انتقال آب در فاز اول و دوم به جز نیاز واحدهای صنعتی شرکت های ملی مس، گل گهر، چادرملو سایر نیازها در حوزه های صنعتی و موارد دیگر را نیز می تواند پوشش دهد.

,

وی ابراز کرد: میزان تولید و انتقال آب شیرین در فاز اول و دوم پاسخگوی نیاز وضعیت موجود و طرح های توسعه ای ۲۰ ساله آینده شرکت های صنعتی مس و گلگهر خواهد بود و در کنار تامین آن میزان مازاد آن امکان تخحصیص از طریق ایجاد بازار آب برای واحدهای صنعتی امکان انتقال به سایر موارد خواهد بود.

,

یاری گفت: با توجه به مسیر خط انتقال آب بزودی برنامه فاز دوم که افزایش تولید اب شیرین و انتقال آن به کرمان، یزد و هرمزگان در دستور کار شرکت تامین اب خلیج فارس قرار دارد.

,

در پایان عتیقی مدیر عامل شرکت گل گهر نیز از زحمات و تلاش دهای انجام شده طی سال های اخیر برای اجرای این پروژه مهم و همه دست اندرکاران بویژه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشکر و اعلام آمادگی کرد با همکاری شرکت ملی مس آمادگی داریم تامین آب واحدهای صنعتی و سایر موارد مانند شرب را در چارچوب ضوابط و مقررات شرکتی و توافق با وزارت نیرو و صمت عملیاتی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه